جستجو

آموزش ست کردن کتونی و مانتو

آموزش ست کردن کتونی و مانتو

18 مرداد 1403
59 بازدید

ست کردن کتونی و مانتو از دغدغه های اصلی بانوان است. زیرا کفش و کتونی عنصر مهمی در تیپ و استایل هستند. قرار گیری کفش در کنار مانتو که یکی از پوشش های روزمره زنان است این سوال را بوجود می آورد که چگونه کتونی و مانتو را با هم ست کنیم تا استایلی شیک و اسپرت داشته باشیم؟ از طرفی برخی فکر می کنند کفش و کتونی زنانه گزینه خوبی برای پوشیدن با مانتو نیست و باید از صندل یا کفش های مجلسی و پاشنه دارد استفاده شود. در این مقاله از سایت کتونی ال ای به نحوه ست کردن کتونی و مانتو می پردازیم و  به مواردی که هنگام ست کردن کتونی اسپرت با مانتو اسپرت یا مجلسی باید به آن توجه شود را بررسی می کنیم تا متوجه شوید که ست کردن کفش کتونی با مانتو نه تنها کار دشواری نیست بلکه یک استایل شیک و در عین حال اسپرت برای شما رقم می زند. با ما همراه باشید.

چگونه کتونی و مانتو را باهم ست کنیم؟

همه ی کتونی ها قابلیت هماهنگی با همه ی لباس ها را ندارند. برای این که بتوانید با کتونی و مانتو یک استایل زیبا و شیک داشته باشید و کفش زنانه اسپرت خود را با مانتوهای مورد علاقه تان ست کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید که عبارتند از:

• توجه به موقعیت برای ست کردن کتونی با مانتو

اولین نکته ای که برای ست کردن کتونی اسپرت با مانتو باید در نظر داشته باشید اینست که باید بدانید برای چه مکانی و چه موقعیتی می خواهید لباس انتخاب کنید. یعنی، موقعیت کاری، رسمی، مهمانی، دورهمی همگی استایل های متفاوتی را می طلبند. یعنی شما نمی توانید ترکیبی که در موقعیت دورهمی های دوستانه ی خود می پوشید، در یک موقعیت کاری و یا رسمی نیز همان را استفاده کنید. از روسری و شال سر گرفته تا کفشی که به پا می کنید، در هر موقعیتی می تواند متفاوت باشد. در ادامه ی مقاله ما به بررسی چند نمونه از این استایل ها خواهیم پرداخت. با ما باشید.

• توجه به رنگ برای ست کردن کتونی اسپرت با مانتو

دومین نکته در زمینه ی ست کردن کتونی اسپرت با مانتو اینست که چه ترکیب رنگی را برای استایل خود در نظر گرفته اید. یعنی باید مشخص کنید که چه رنگی به عنوان رنگ اصلی استایل شما می باشد و سپس رنگ های مکمل آن را پیدا کرده و در استایل خود بگنجانید. در این میان اگر دچار تردید در انتخاب رنگ لباس یا کتونی خود کردید، پیشنهاد می کنیم به سراغ رنگ های خنثی رفته و خیال خود را بابت آن راحت کنید. مطمئن باشید رنگ های خنثی در همه جا جواب گو می باشند.

• تاثیر آب و هوا در ست کردن کتونی اسپرت با مانتو

سومین نکته ای که باید در هنگام ست کردن کتونی اسپرت با مانتو به آن توجه کنید، آب و هواییست که می خواهید کتونی خود را با مانتوی مورد نظرتان ست کنید. به عنوان مثال در آب و هوای گرم باید مانتوهای نخی و کتونی های پارچه ای که منافذ بسیاری برای گردش هوا دارند استفاده کنید. همچنین در آب و هوای بارانی و سرد باید از کتونی های چرمی استفاده نمایید تا آب و سرما به داخل کفش نفوذ نکند. پس خیلی مهم است که در هنگام انتخاب کفش زنانه اسپرت خود به آب و هوایی که در آن قرار دارید نیز توجه نمایید.

آموزش ست کردن کتونی و مانتو 1

استایل کتونی برای مانتو مجلسی

برای ست کردن کتونی با مانتو در استایل مجلسی باید همه چیز ظریف باشد. از روسری و شال گرفته تا کیفی که به دست می گیرید و کفشی که می پوشید. همگی باید از یک ظرافت و زیبایی دخترانه و زنانه خاصی برخوردار باشند. وقتی صحبت از استایل مجلسی به میان می آید، تصور همه بر استایلی تماماً مشکیست. چرا در گذشته و یا حتی امروزه، برخی از بانوان به سبک و سیاق قدیمی ها گمان می کنند که مشکی تنها رنگیست که باید در مجالس رسمی از آن استفاده کرد. اما دنیای مد چنان رو به جلو حرکت می کند که تمام خط و مرزهای گذشته را پشت سر گذاشته و طرحی نوین به شما ارائه می نماید.
بنابراین اگر می خواهید استایلی مجلسی و امروزی داشته باشید پیشنهاد ما به شما اینست: یک مانتو کتی طرح دار که رنگ هایی همچون آبی، یاسی، خردلی، سفید و ... داخل خود داشته باشد به همراه شالی تک رنگ که یکی از رنگ های به کار رفته در مانتو شماست، می باشد. برای شلوار نیز انتخاب شلوار پارچه ای سفید با قد 90 و فرمی تقریباً چسبان به همراه یک شومیز سفید تک رنگ که می تواند آستین کوتاه یا آستین حلقه ای باشد، انتخاب مناسبیست. طبیعتاً کیف و کفش شما نیز بهتر است کفش زنانه اسپرت سفید انتخاب شود. اما برای کتونی ما به شما پیشنهاد می کنیم کتونی نایکی زوم وینفلو ۹ ایکس سفید نقره ای را انتخاب کنید که ظاهری جمع و جور داشته و در مجلس به خاطر کتونی بودنش خودنمایی نمی کند.

آموزش ست کردن کتونی و مانتو 2

ست کتونی با مانتو بلند

برای ست کردن کتونی اسپرت با مانتو بلند باید خیلی دقت کنید تا استایلی را طراحی کنید که خیلی شما را پُر و درشت نشان ندهد. چرا که کتونی هرچقدر هم که ظریف باشد، بازهم نسبت به کفش هایی نظیر کفش مجلسی و پاشنه دار، ظاهری درشت تر دارد. بنابراین در ابتدای امر سعی کنید باتوجه به نوع اندام خود، جنس مانتویی را انتخاب کنید که با فرم هیکلی شما تناسب داشته باشید. یعنی اگر لاغر هستید از پارچه های پف دار و اگر دارای اضافه وزن می باشید از پارچه هایی برای مانتو استفاده کنید که ریزش بیشتری داشته و شما را ظریف تر نشان می دهد.
اما پیشنهاد ما به شما برای ست کردن کتونی اسپرت با مانتو بلند اینست: یک مانتو بلند سفید یا خاکستری که بهتر است هر کدام تک رنگ باشند، به همراه یک شال بلند به رنگ صورتی انتخاب خوبیست. یک شومیز یا تیشرت و شلوار جین آبی برای این استایل زیبنده تر است. برای انتخاب کیف و کفش نیز بهتر است کیف شما یک کیف با سایز متوسط سفید یا شیری باشد که رنگ ست شما را روشن تر کند. اما در انتخاب کفش زنانه اسپرت پیشنهاد ما به شما کتونی نیوبالانس 9060 گلبهی یا نیوبالانس ۹۰۶۰ سبز پاستیلی گلبهی که به دلیل رنگارنگ بودن زیبایی استایل شما را دو چندان می کند.

آموزش ست کردن کتونی و مانتو برای سرکار و دانشگاه

به طور کلی همه ی افراد در محل کار و یا دانشگاه بیشتر تمایل دارند لباس هایی را بپوشند که راحتی بسیاری در آن داشته باشند. چرا که مدت زمان زیادی باید در محل کار یا دانشگاه سپری کنند، بنابراین باید کفش و لباسی را بپوشند که کاملاً در آن آزاد و راحت باشند و در عین حال نیز شیک و زیبا به نظر برسند. بسیاری از افراد در محل کار یا دانشگاه از لباس های فرم استفاده می کنند. یعنی مانتو و شلوارهای یک دست که از یک جنس و یک رنگ و با طرحی ساده دوخته شده باشند استفاده می نمایند. اما آن دسته از افرادی که می خواهند متفاوت بپوشند تا انتهای این بخش ما را همراهی نمایند.
پیشنهاد ما به شما برای ست کردن کتونی اسپرت با مانتو در محل کار یا دانشگاه اینست: یک مانتو به رنگ مشکی با قد نسبتاً کوتاه که می تواند چهاردکمه، مدل کتی یا تک دکمه باشد به همراه شلوار جین آبی یا خاکستری می باشد. اصولاً در دانشگاه های ایران دانشجویان خانم باید مقنعه به سر داشته باشند اما برای محل کار بسته به مکانی که در آن کار می کنید متفاوت است. اگر در یک بخش خصوصی هستید که امکان انتخاب نوع پوشش سر را دارید، می توانید از روسری های قواره بزرگ یا شال طرح دار ساده برای این استایل استفاده کنید. کیف و کفش نیز در استایل کاری و دانشگاهی بهتر است مشکی باشد که دوام بیشتری داشته باشد. اما برای انتخاب کفش زنانه اسپرت پیشنهاد ما به شما کتونی نایکی گاید ۱۰ چرم یا نایکی زوم ایکس لبخند مشکی است که برای محیط های کاری و دانشگاهی بسیار مناسب است.

10مدل کتونی مناسب برای مانتو

برای ست کردن کتونی اسپرت با مانتو، مدل های بسیاری در بازار وجود دارد که می توان آن ها را با انواع مانتو و در استایل های مختلف ست کرد که ما در این مقاله به ذکر ده مورد از آن ها پرداختیم. اما برای آن دسته از افراد که نمی دانند چه مدل هایی بیشتر مناسبت ست کردن با مانتو هستند در ادامه چند مورد را به عنوان پیشنهاد ارائه می کنیم که عبارتند از:

  1. آل استار ۱۹۷۰
  2. نایکی ایر مکس
  3. نایکی ایرفورس
  4. نایکی زوم ایکس
  5. آدیداس سامبا
  6. آدیداس کمپس
  7. نیوبالانس ۵۳۰ 
  8. نیوبالانس 990
  9. نیوبالانس 9060
  10. جردن رترو 4

و مدل های بسیار دیگری از جمله کتونی سفید دخترانه که می توانید با مراجعه به وب سایت کتونی ال ای انواع کفش زنانه اسپرت و کفش اسپرت مردانه را ببینید و با سایر فروشگاه ها مقایسه کرده و سپس انتخاب نمایید. سایت کتونی ال ای به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع کفش مانند کفش و کتونی ویتنامی فعالیت می کند و کفش های متنوع با قیمت مناسب را عرضه می نماید. برای خرید کفش ویتنامی می توانید به وب سایت فروشگاه کتونی فروشی کتونی ال ای مراجعه کنید.

آموزش ست کردن کتونی و مانتو 3

اشتباهات رایج در ست کردن کتونی و مانتو

در هنگام انتخاب کتونی زنانه اسپرت برای ست کردن با مانتو باید دقت داشته باشید که در صورت انتخاب اشتباه، نه تنها ظاهری دلنشین نخواهید داشت، بلکه بسیار شلخته و نامنظم به نظر خواهید رسید. ازجمله اشتباهاتی که در هنگام ست کردن کتونی اسپرت با مانتو بسیار رایج است، عبارتند از:

  • انتخاب کتونی سفید برای هر استایلی
  • توجه نکردن به حجم کتونی
  • استفاده از کتونی کثیف
  • عدم توجه به رنگ بندی لباس
  • استفاده از کتونی های فیک و تقلبی
  • پوشیدن جوراب های بلند و ساق دار
  • دقت نکردن به مدل لباس
  • و.... .

جمع بندی

این روزها استفاده از کفش زنانه اسپرت به جای کفش های خانمانه بسیار رایج شده است. به طوری که تقریباً تمامی بانوان جوان یا حتی میانسال، حداقل یک جفت کفش زنانه اسپرت در میان کمد کفش های خود دارند. اما برای ست کردن کتونی اسپرت با مانتو باید نکاتی را در نظر گرفت تا استایلی زیبا و شیک داشته باشید. سایت کتونی ال ای به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع کفش مانند کفش زنانه اسپرت و کفش اسپرت مردانه فعالیت می کند و کفش های متنوع با قیمت مناسب را عرضه می نماید. برای خرید کفش ویتنامی می توانید به وب سایت فروشگاه کتانی فروشی کتونی ال ای مراجعه کنید.


? نظرتونو درباره ی این محصول و تجربه خریدتون با ما به اشتراک بزارین.

ارسال دیدگاه

https://katoni-la.com/