جستجو

چگونه با کتونی ساقدار استایلی شیک و جذاب داشته باشیم؟

چگونه با کتونی ساقدار استایلی شیک و جذاب داشته باشیم؟

08 خرداد 1403
287 بازدید
1 نظر

کتونی ساق دار، یک کتونی به روز، اسپرت و جوان پسند می باشد که در بین دختران و پسران طرفداران زیادی دارد. فرم کتونی های ساق دار به گونه ای است که ساق پا را به طور کامل پوشش می دهند. اما ست کردن لباس های مختلف با کتونی ساقدار نیاز به کمی توجه و دقت دارد تا بتوانید یک استایل شیک و جذاب داشته باشید و انتخاب نادرست لباس همراه با این مدل از کتونی زنانه و مردانه می تواند شما را شلخته و نامرتب نشان دهد. برای دانستن این که چگونه با کتونی ساق دار استایلی شیک و جذاب داشته باشیم باید یکسری نکات و موارد را در انتخاب لباس و مخصوصا شلوار خود در نظر بگیریم که ما در این مقاله به بررسی این نکات خواهیم پرداخت. برای خرید یک کتونی ساقدار شیک و با کیفیت می توانید به سایت فروشگاه کتونی ال ای مراجعه نمایید.

با چه لباس هایی می توان کتونی ساقدار پوشید؟

کتونی های ساق دار مانند کانورس ساق دار یا نایک جردن ساق دار را می توان با لباس های اسپرت و کژوال و همچنین لباس های نیمه رسمی ست کرد. اما خانوم ها مخصوصا دختران جوان می توانند برای استایل های مجلسی نیز از کتونی های ساق دار استفاده کنند. به طور مثال پوشیدن یک دامن یا پیراهن کوتاه همراه با یک کتونی ساق دار سفید یا رنگی در عین حال که بسیار راحت است، شیک و خاص نیز می باشد. در ست کردن انواع لباس با کتونی ساقدار توجه به چند نکته حائز اهمیت است: 
۱. مهمترین نکته در ست کردن لباس با کتونی ساقدار توجه به رنگ می باشد. سعی کنید رنگ کتانی ساق دار خود را به گونه ای انتخاب کنید که با بقیه اجزای لباس و اکسسوری و استایل شما هم خوانی داشته باشد. می توانید از رنگ های مکمل و یا رنگ های تیره و روشن استفاده کنید. همچنین می توانید رنگ کتانی را با رنگ یکی از اجزای استایل خود ست کنید. مثلا اگر شال شما به رنگ سبز است، انتخاب یک کتونی با ترکیب رنگ سفید و سبز بسیار جذاب می باشد و یا اینکه اگر کیف شما طوسی است می توانید یک کتانی طوسی صورتی ساقدار یا سفید طوسی انتخاب کنید.

۲. نکته دوم این است که اگر استایل شما دارای طرح و رنگ های شلوغ  می باشد، حتما از کتونی های ساده تر استفاده کنید. و یا اینکه اگر استایل شما خیلی ساده و تکرنگ است می توانید کتونی های ساقدار که دارای طرح زیاد و رنگ های چشمگیر می باشد به پا کنید.
۳. سومین نکته نحوه پوشیدن کتونی های ساق دار است. اگر کتونی ساق دار شما بند دار است بند های آن را به خوبی بسته و محکم کنید تا مرتب به نظر برسید و اگر کتونی شما بدون بند است حتما آن را طوری به پا کنید که شلخته و نامرتب نباشد.

چگونه با کتونی ساقدار استایلی شیک و جذاب داشته باشیم؟ 1

با کفش ساقدار چه شلواری بپوشیم؟

از آن جهت که کفش و بوت های ساقدار بیشتر برای استایل های نیمه رسمی و کژوال و اسپرت مناسب می باشند، پس باید شلوارهایی مناسب با همین استایل انتخاب کنید. همچنین چون کتونی های ساق دار ساق پا را پوشش می دهند باید از شلوار های کوتاه که بالای ساق کفش قرار گرفته و یا شلوار های جذبی که به خوبی داخل کفش می روند، استفاده کرد. شلوار های پارچه ای و فاستونی و غیره که برای استایل های رسمی استفاده می شوند و کمی گشاد هستند مناسب برای پوشیدن همراه با کتونی ساق دار نمی باشند. زیرا نه تنها استایل شما را زیبا نمیکند، بلکه باعث می شود نامرتب دیده شوید.

با کفش بوت ساق دار چه شلواری بپوشیم؟

برای ست کردن شلوار با کفش ساق دار باید دو مورد را مد نظر خود قرار دهید. یکی جنس شلوار و دیگری مدل شلوار.
جنس شلوار مناسب با کتونی ساق دار شامل:

◘شلوار جین

اگر می خواهید یک استایل کژوال و اسپرت داشته باشید شلوار های جین با رنگ های مختلف مانند ذغالی، سورمه ای و مشکی انتخاب بسیار مناسبی هستند.

◘شلوار کتان

اگر قصد پوشیدن کتانی ساق دار در مکان ها و موقعیت های نیمه رسمی را دارید، بهترین گزینه انتخاب شلوار کتان می باشد که رنگ آن را می توانید مطابق با کتونی و لباس خود انتخاب کنید. همچنین شلوار های کتان به نسبت جین بسیار خنک تر بوده و می توانید در هوای گرم و بهاری و هنگام انجام فعالیت های روزمره نیز از آن استفاده کنید.

◘شلوار چرم

شلوار های چرم نیز گزینه مناسبی برای استفاده با کتونی های ساق دار در استایل کژوال و همچنین دورهمی  های دوستانه می باشند.

چگونه با کتونی ساقدار استایلی شیک و جذاب داشته باشیم؟ 2

انواع مدل شلوار مناسب با کتونی ساق دار

◘شلوار مام استایل

شلوار های مام استایل چون قد کوتاه و تا روی مچ پا دارند همراه با کتونی های ساق دار بسیار زیبا هستند. می توانید با توجه به موقعیت و نوع استایل خود از شلوار های مام استایل جین یا کتان استفاده کنید.

◘شلوار لگ یا جذب

شلوار های لگ و جذب کاملا به پا چسبیده و به راحتی به داخل کتونی مردانه و زنانه ساق دار می روند که باعث می شود پوشش شما بسیار مرتب به نظر بیاید. شلوار های لگ چرم و جین و کتان گزینه های بسیار مناسبی برای این استایل خواهند بود.

چگونه با کتونی ساقدار استایلی شیک و جذاب داشته باشیم؟ 3

ایده هایی برای ست کردن با کتونی ساق دار

● استایل با کانورس

کتونی کانورس در دو مدل ساق دار و بدون ساق وجود دارند که مدل کانورس ساق دار بسیار راحت و پرطرفدار می باشند. این کتونی های در رنگ های مختلف وجود دارند اما رنگ سفید و مشکی آن طرفداران بیشتری دارد. برای داشتن یک استایل کژوال و اسپرت می توانید یک مانتوی کوتاه و یا یک کت اسپرت که دکمه های آن را باز گذاشته و زیر آن از یک تیشرت یا تاپ سفید دارید را با یک شلوار جذب یا مام استایل مشکی یا ذغالی به همراه یک کتونی کانورس ساق دار سفید ست کنید. استایل شلوار جین روشن با کانورس سفید و یک شومیز یا مانتو کوتاه صورتی ملایم نیز استایلی بسیار شیک و دخترونه می باشد. انتخاب رنگ  برای شومیز یا مانتو در این استایل بسیار گسترده خواهد بود و شما می توانید مطابق با سلیقه خود هر رنگ یا شومیزی را با کتونی کانورس سفید ست کنید.

● استایل با نایک جردن ساق دار

کفش جردن کفش هایی درشت و بزرگ هستند از این رو شلوار مناسب کتونی جردن، شلوار های راسته و یا جذب است. بهترین جنس شلوار برای ست کردن با کفش ساق دار جردن، جین می باشد. آقایان و پسران می توانند یک شلوار جین راسته ذغالی و یا رنگ لی به همراه یک کفش نایک جردن با ترکیب رنگ سفید مشکی را انتخاب کرده و برای بالاتنه از لباس های گشاد و یا تیشرت های به اصطلاح لش و آزاد استفاده کنند. البته می توانند بسته به رنگ بندی تیشرت از کتونی هایی با ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر نیز استفاده کنند. پوشیدن یک تیشرت سفید ساده به همراه یک پیراهن یا کت اسپرت ذغالی یا مشکی که دکمه های آن را باز گذاشته و یک شلوار جین ذغالی با کتونی جردن ساق دار سفید مشکی یک استایل بسیار جذاب و شیک می باشد. دختران و خانم ها نیز می توانند از کفش های جردن ساق دار به همراه شلوار های جین مام استایل یا جذب و یا شلوار جین های راسته که پایین آن را کمی تازده به همراه یک شومیز یا مانتو کوتاه جلو باز و آزاد استفاده کنند. البته باید به همخوانی رنگ ها در استایل توجه کرده و از رنگ های مکمل و هماهنگ در پوشش خود استفاده کنند.

کلام آخر

 ست کردن با کتونی ساق دار بسیار ساده و راحت است به شرطی که در انتخاب لباس و شلوار برای این ست، نکات لازم را مورد توجه قرار دهید. استفاده از کتونی های ساق دار باعث جذابیت بیشتر استایل شما خواهد بود، اما به طور کلی بهتر است برای استایل های اسپرت و نیمه رسمی از کتونی های ساق دار استفاده شود تا استایل های رسمی و مجلسی. بهترین شلوار ها برای ست کردن با کتونی ساق دار مانند کانورس ساق دار یا نایک جردن شلوار های کوتاه یا مام استایل و شلوار های لگ و جذب می باشند. برای خرید کتونی ساق دار، مراجعه به یک سایت خرید کفش ساق دار اصل و با کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد. فروشگاه کتونی ال ای، فروشگاهی با انواع مختلف کتونی های ساق دار زنانه و مردانه با کیفیت در مدل ها و رنگ های متنوع می باشد که امکان خرید هم به صورت اینترنتی و هم حضوری از این فروشگاه وجود دارد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه کتونی ال ای از جدیدترین و زیباترین انواع مختلف کتونی دیدن کرده و یک انتخاب زیبا، خاص و با کیفیت داشته باشید.


? نظرتونو درباره ی این محصول و تجربه خریدتون با ما به اشتراک بزارین.

ارسال دیدگاه

متین ترابی در تاریخ : 24 شهریور 1403

برای سوال اینکه با کفش ساقدار چه شلواری بپوشیم بنظرم شلوار کارگو هم ایده خوبیه که توی مقاله تون جاش خالیه. شلوارای کارگو گت دار با کانورس ساقدار خیلی شیک میشه بنظرم ازش غافل نشین

https://katoni-la.com/