برای استایل بگ از چه نوع کفش و کتونی باید استفاده کرد؟

برای استایل بگ از چه نوع کفش و کتونی باید استفاده کرد؟

21 بهمن 1402
1022 بازدید

شلوار بگ، یک شلوار از بالا گشاد و راحت می باشد که استفاده از آن در بین خانم ها و آقایان بسیار رایج می باشد. پوشیدن شلوار بگ با انواعی از کفش و کتونی از جمله کتونی های لژ دار و همچنین کفش صندل یا کالج، امکان پذیر بوده و شما می توانید با توجه به نوع استایل خود و موقعیتی که می خواهید از آن استفاده کنید، یکی از آن ها را انتخاب کرده و استایلی شیک و زیبا داشته باشید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با شلوار بگ و نحوه استایل شلوار بگ با کفش اسپرت زنانه و مردانه و کفش مناسب شلوار بگ جین آشنا کنیم تا شما بتوانید یک استایل شیک ومنحصربه فرد داشته باشید.

برای استایل بگ از چه نوع کفش و کتونی باید استفاده کرد؟ 1

شلوار بگ چیست؟

شلوار بگ، نوعی شلوار از بالا گشاد می باشد که هم به صورت مردانه و هم به صورت زنانه وجود دارد. برخی از انواع شلوار بگ در قسمت مچ پا دارای کش می باشند. همچنین ممکن است در برخی از مدل های شلوار بگ زنانه در قسمت کمر، کش وجود داشته باشد.

شلوار بگ مناسب چه اندامی می باشد؟

از آن جایی که شلوار بگ، بسیار گشاد و آزاد است، برای اندام های تو پر و چاق بسیار مناسب است و باعث می شود استایل این افراد کشیده تر نشان داده شود. شلوار بگ برای افرادی که اندامی به فرم ساعت شنی دارند بسیار مناسب می باشد. پوشیدن شلوار بگ در افراد قد بلند، باعث زیباتر شدن اندام و استایل آن ها خواهد شد. استفاده از شلوار بگ برای افراد کوتاه قد توصیه نمیشود، زیرا باعث می شود قد آن ها کوتاه تر دیده شود، اما اگر افراد قد کوتاه و ریز اندام قصد استفاده از شلوار بگ را دارند، بهتر است شلوار بگ کوتاه تر را انتخاب کنند تا استایل آن ها بهتر نشان داده شود.

نحوه استایل شلوار بگ با کفش اسپرت

اگر قصد پوشیدن شلوار بگ به همراه کفش اسپرت را دارید، بهتر است از یک کفش اسپرت لژ دار استفاده کنید. همچنین برای تکمیل کردن استایل خود، می توانید از یک مانتو یا پیراهن کوتاه به همراه یک کیف کوچک، که به طور کج آن را بیاندازید، استفاده کنید. در فصل های پاییز و زمستان می توانید همراه شلوار بگ خود از یک بوت یا نیم بوت چرم استفاده کنید، اما نباید شلوار را داخل بوت ببرید. همچنین اگر در فصل های گرم سال نیز پوشیدن یک شلوار بگ از جنس لینن به همراه یک صندل تخت و یک مانتو نخی کوتاه، میتواند استایل شما را شیک و جذاب کند.

برای استایل بگ از چه نوع کفش و کتونی باید استفاده کرد؟ 3

کفش مناسب شلوار بگ جین

شلوار بگ جین را بهتر است با کفش های کتونی سفید، بزرگ و لژ دار بپوشید. ما در اینجا چند مدل از کفش هایی که با شلوار بگ جین همخوانی داشته و باعث داشتن استایلی زیباتر خواهد شد را برای شما معرفی خواهیم کرد:

● ست شلوار بگ جین با کتونی ایر جردن

کتونی های ایر جردن، به صورت ساق بلند هستند یک انتخاب مناسب برای شلوار بگ جین می باشند. زیرا شلوار بگ جین هم با کتونی های ساق کوتاه و هم با کتونی های ساق بلند به خوبی استایل می شود. فقط در هنگام استفاده از کتونی ایرجردن ساق دار باید به این نکته توجه داشته باشید که شلوار خود را به داخل کتونی نبرید، زیرا اینکار باعث شلختگی و نامرتبی استایل شما خواهد بود.
استفاده از یک کتونی ایر جردن ساق بلند یا ساق کوتاه به رنگ سفید مشکی به همراه شلوار جین بگ، یک ترکیب زیبا و جذاب را در تیپ و استایل شما می سازد.

● ست شلوار بگ جین با کتونی ال استار

مزیتی که کفش ال استار دارد این است که به خوبی، با همه نوع شلوار ست می شود. البته در این بین، ست شلوار جین بگ با کفش ال استار، یک ست بسیار زیبا خواهد بود. یکی از پرطرفدارترین رنگ های کفش ال استار، رنگ مشکی کلاسیک آن است که با شلوار بگ جین به خوبی استایل می شود. اما شما می تواند با توجه به رنگ شلوار خود، هر رنگ دیگر آن را انتخاب کنید.

● ست شلوار جین بگ با کتونی ایر فورس وان

کتونی ایر فورس وان، یک انتخاب جذاب و شیک برای شلوار بگ جین می باشد. کتونی ایر فورس وان، طرفداران زیادی داشته و در رنگ های مختلف نیز وجود دارد، اما رنگ سفید آن به همراه یک شلوار بگ جین، یک ترکیب زیبا و جذاب را در استایل شما ایجاد خواهد کرد.

● ست شلوار جین بگ با کتونی آدیداس استن اسمیت

کتونی آدیداس استن اسمیت، جزو کتونی های جمع و جور و ظریف می باشد که به خوبی می تواند با شلوار بگ جین ست شود. کتونی های ادیداس استن اسمیت در رنگ های مختلف وجود داشته و شما می توانید مطابق با رنگ استایل خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

● ست شلوار جین بگ با کتونی نیوبالانس ۵۳۰

یکی از بهترین و پرطرفدارترین کفش ها برای ست کردن با شلوار جین بگ، کتونی نیوبالانس می باشد. این کتونی به دلیل فرمی که دارد به خوبی با شلوار بگ جین ست خواهد شد.

نحوه استایل شلوار بگ با کالج

کفش کالج یا لوفر، کفشی بدون بند و با پاشنه ی تخت می باشد که در رنگ ها و جنس های مختلف از جمله جیر و چرم و غیره وجود دارد. برای ست کردن کفش کالج با شلوار بگ، می توانید از شلوار بگ جین یا پارچه ای استفاده کرده و استایلی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. در هوای گرم تابستانی یا هوای بهاری، می توانید یک شلوار بگ لینن با کفش کالج جیر بپوشید و از زیبایی و راحتی استایل خود لذت ببرید. همچنین پوشیدن شلوار بگ جین با کفش کالج چرمی نیز استایلی شیک و زیبا برای شما می سازد.

برای استایل بگ از چه نوع کفش و کتونی باید استفاده کرد؟ 2

نحوه استایل شلوار بگ پارچه ای

شلوار بگ پارچه ای، یک انتخاب مناسب برای خانم ها در مجالس و میهمانی ها می باشد. پوشیدن شلوار بگ پارچه ای به همراه یک کفش پاشنه بلند و یک کت یا مانتو کتی کوتاه، باعث می شود که شما استایلی شیک و منحصر به فرد در مجالس و میهمانی ها داشته باشید.

کتونی با شلوار بگ مردانه

شلوار بگ مردانه نیز مانند شلوار بگ زنانه، یک مدل شلوار از بالا گشاد می باشد که بسیار آزاد و راحت است. شلوار بگ مردانه در جنس های مختلف از جمله پارچه ای و جین و غیره و همچنین در رنگ های مختلف وجود دارد. البته شلوارهای بگ با رنگ های لی، مشکی و ذغالی برای مرد ها مناسب تر می باشد. اگر قصد پوشیدن شلوار بگ با کتونی را دارید، کتونی های درشت یا رنگ سفید به همراه یک تیشرت آزاد و راحت، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. همچنین می توانید از کتونی های ساق دار نیز استفاده کنید. در فصل زمستان نیز می توانید همراه شلوار بگ خود، از یک نیم بوت یا بوت مردانه استفاده کنید. هنگام استفاده از بوت یا نیم بوت به همراه شلوار بگ مردانه می توانید قسمت مچ شلوار را کمی تا بزنید تا استایل زیباتری داشته باشید.

کتونی ال ای

فروشگاه کتونی ال ای، فروشگاهی با انواع مختلف کتونی های زنانه و مردانه در طرح و رنگ های مختلف و با برندهای متفاوت و معتبر می باشد. شما می توانید برای خرید کتونی مردانه و زنانه و همچنین خرید اینترنتی کتونی های کپی مردانه و زنانه، به سایت فروشگاهی کتونی ال ای مراجعه نمایید و یک خرید با کیفیت و مطمئن و با مناسبترین قیمت را تجربه کنید. تنوع محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب از مزیت های خرید از این فروشگاه می باشد.

جمع بندی

شلوار بگ، یک شلوار آزاد و راحت می باشد که طرفداران زیادی در بین جوانان، خانم ها و آقایان دارد. برای داشتن یک استایل مناسب با شلوار بگ می توانید از انواع کفش و کتونی استفاده کنید. به طور مثال کتونی های سفید و درشت با شلوار جین بگ بسیار زیبا به نظر می رسد و همچنین استفاده از یک کفش صندل همراه با شلوار بگ لینن در تابستان، برای خانم ها یک استایل شیک و جذاب و راحت می باشد. ما در این مقاله شما را با انواع کفش مناسب شلوار جین بگ و نحوه استایل شلوار بگ با کفش اسپرت و مطالبی مرتبط با آن آشنا کردیم تا شما بتوانید یک انتخاب درست و مناسب و یک استایل شیک و منحصر به فرد داشته باشید.


مقالات مرتبط:

راهنمای سایز بندی کفش
بهترین کتونی مناسب شلوار جین
آموزش بستن بند کفش
لژ کفش چیست
بهترین برند کفش برای کف پای صاف
کفش مناسب برای پاهای پرانتزی


mail نظرتونو با ما به اشتراک بزارین، آیا این بلاگ براتون مفید بود؟

ارسال دیدگاه

https://katoni-la.com/