جستجو

ویژگی های کفش و کتونی برای افرادی که زمان زیادی سر پا هستن

ویژگی های کفش و کتونی برای افرادی که زمان زیادی سر پا هستن

22 خرداد 1403
85 بازدید

افراد زیادی هستند که روزانه به واسطه کار و فعالیتی که دارند، ساعات طولانی را سرپا هستند. از این رو اهمیت خرید کفش زنانه و مردانه مناسب برای ایستادن های طولانی برای این افراد اعم از زن و مرد بسیار زیاد است. کفشی که در اثر ایستادن طولانی و فعالیت آن ها را کمتر خسته کرده و به پا و کمر آسیب جدی وارد نکند. همچنین باید تنفس پذیری بالایی داشته باشد که در حین فعالیت های طولانی مدت پا درون کفش خیلی عرق نکرده و بوی بدی نگیرد. شما می توانید با آشنایی با ویژگی های کفش برای افرادی که زیاد سرپا هستند و همچنین نکات مهم در هنگام خرید کفش مردانه و زنانه برای کار طولانی مدت، یک انتخاب مناسب و با کیفیت برای خود و اطرافیان داشته باشید. فروشگاه کتونی ال ای ارائه دهنده انواع متنوع کتونی زنانه و مردانه با کیفیت بالا برای افرادی که در طول روز مدت زمان زیادی سرپا هستند می باشد.

اهمیت خرید کفش مناسب برای ایستادن طولانی

اگر شما جزو افرادی هستید که در طول روز مدت زمان زیادی را سرپا هستید به کفشی نیاز دارید که بسیار راحت باشد.  یک کفش خوب باعث می شود که خون در پاهای شما به راحتی جریان داشته و به سلامت شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. اهمیت خرید کفش مناسب برای ایستادن طولانی شامل موارد زیر می باشد:

۱. جلوگیری از درد پا

درد پا یکی از مشکلاتی هست که هنگام ایستادن های طولانی مدت به سراغ شما می آید. اما اگر شما کفش مناسبی داشته باشید می توانید این درد را کاهش داده و یا به کلی حذف کنید. کفش مناسب باعث می شود که وزن شما به طور یکنواخت توزیع پیدا کرده و فشار زیادی روی پاهای شما وارد نشود.

۲. جلوگیری از زانودرد و کمر درد

کفش مناسب به خوبی قوس پاها را پوشش داده و از آن حمایت می کند. از این رو حتی اگر قوس پاهای شما زیاد بوده و یا اینکه کف پای شما صاف باشد یک کفش خوب، به راحتی و با پشتیبانی مطلوبی که از قوس پای شما دارد می تواند مانع از درد زانو و یا کمر شما شود.

۳. جلوگیری از لغزش و پیچ خوردگی پا

هنگام انجام فعالیت در طولانی مدت ممکن است در اثر حواس پرتی یا برخود با موانع پاهای شما درون کفش پیچ خورده و آسیب ببیند. یک کفش مناسب می تواند به خوبی از لغزش پاهای شما درون کفش جلوگیری کرده و آن ها را محکم و ایمن نگه دارد.

۴. باعث ایجاد آرامش و کاهش خستگی

طراحی کفش های مخصوص ایستادن های طولانی مدت به گونه ای است که خستگی را به حداقل می رساند. از این رو شما می توانید مدت زمانی بسیار طولانی را بدون احساس خستگی و با آرامش و پرقدرت سپری کنید.

ویژگی های کفش و کتونی برای افرادی که زمان زیادی سر پا هستن 1

ویژگی های کفش مناسب ایستادن طولانی

◘ضربه گیری

طراحی و قالب کفش های مناسب ایستادن های طولانی مدت باید به گونه ای باشد که از انتقال ضربه به پا جلوگیری کرده  و ضربه های وارد شده از سطح زمین به پا را جذب کند تا کمترین فشار و آسیب به پا ها و کمر وارد شود.

◘تنفس پذیری بالا

یکی از ویژگی های بسیار مهم این کفش ها، تنفس پذیری بالای آن ها می باشد. جنس رویه ی این کفش ها باید به گونه ای باشد که هوا به خوبی درون آن جریان پیدا کرده تا از عرق کردن پاها درون آن جلوگیری کند. زیرا با عرق کردن پاها درون کفش هم پاها به سرعت بوی بدی گرفته و هم ممکن است دچار حساسیت پوستی و قارچ شوند. از این رو لازم است کفش زنانه و مردانه که می خواهید طولانی مدت از آن استفاده کنید دارای حداکثرقابلیت تنفس پذیری باشند.

◘کفی مناسب

کفی کفش های مناسب برای ایستادن طولانی مدت باید به گونه ای باشد که به خوبی و کاملا قوس پاها را پوشش دهد. علاوه بر این باید نرم  باشد تا پاها با قرار گرفتن طولانی مدت روی آن احساس راحتی و آرمش بیشتری داشته باشد و کمتر خستگی را احساس کنید.

◘قسمت جلوی کفش گرد و پهن

بهتر است طراحی جلوی این کفش ها گرد و پهن باشد تا به انگشتان پا فشار وارد نشده و به راحتی قابلیت حرکت داشته باشند. زیرا در غیر اینصورت ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت از کفش با جلوی نامناسب فرم انگشتان پا تغییر کرده و بد فرم شوند.

◘مواد اولیه و متریال مرغوب و با کیفیت

این کفش ها چون برای استفاده طولانی مدت هستند باید آنقدر با کیفیت و مرغوب باشند که به راحتی و در زمان کم خراب نشده و به پا آسیب وارد نکنند.

کفش مخصوص آرایشگری

آرایشگران از آن دسته افرادی هستند که مدت زمان بسیار طولانی سرپا هستند و لازم است در این زمان طولانی یک کفش مناسب به پا داشته باشند تا هم کمتر خسته شده و هم دچار درد کمر و زانو نشوند. این افراد می توانند هم از کفش های طبی و هم کفش های کتانی استفاده کنند. اما کفش انتخابی آرایشگران حتما باید دارای ویژگی های از جمله کفی و پاشنه مناسب جهت جلوگیری از خستگی زیاد و کاهش فشار و ضربه بر روی پا، تنفس پذیری بالا و جلوی پهن جهت راحتی و آزادی انگشتان پا باشد.

ویژگی های کفش و کتونی برای افرادی که زمان زیادی سر پا هستن 2

نکات مهم در هنگام خرید کفش برای کار طولانی مدت

● توجه به سایز مناسب کفش

حتما کفش مناسب سایز پای خود را خریداری کنید، زیرا اگر سایز کفش شما بزرگ باشد پاها محکم درون کفش قرار نگرفته و ممکن است دچار لغزندگی و پیچ خوردگی شوند و اگر سایز کفش کوچک و تنگ باشد به پاها و انگشتان شما فشار وارد کرده و باعث آزار و اذیت شما حین انجام فعالیت خواهد بود. بهترین زمان برای خرید کفش و انتخاب سایز مناسب غروب و شب و پس از انجام فعالیت های روزمره(خرید کفش روزمره زنانه) می باشد که سایز پا در مناسبترین حالت خود قرار داشته و ورم ندارد.

● توجه به ویژگی های کفش

هنگام خرید کفش مخصوص ایستادن طولانی مدت حتما به ویژگی های گفته شده کفش از جمله زیره و کفی مناسب، تنفس پذیری، راحتی و ضربه گیر بودن آن توجه کنید.

● موقعیت مورد استفاده

برای انتخاب کفش مناسب، حتما موقعیتی که می خواهید از آن طولانی مدت استفاده کنید را در نظر بگیرید. به طور مثال افرادی که در محیط های صنعتی  مشغول به کار هستند باید از کفش هایی استفاده کنند که در برابر حرارت، آتش سوزی و شوک الکتریکی مقاوم هستند.

● به پا داشتن جوراب مناسب

هنگام خرید کفش حتما یک جفت جوراب مناسب به پا داشته که نه خیلی نازک باشد و نه خیلی کلفت و ضخیم‌.

● به پا زدن هر لنگ کفش

اگر قصد خرید حضوری کفش را دارید حتما قبل از خرید هر دو لنگه کفش را پوشیده و چند قدمی را با آن راه بروید تا از راحتی و کیفیت آن مطمئن شوید.

● مدل مناسب

کفش هایی که پاشنه و لژهای بلندی دارند اصلا مناسب استفاده طولانی مدت نمی باشند. سعی کنید حتما کفشی را انتخاب کنید که لژ و پاشنه مناسبی داشته باشد. همچنین کفش های بندی انتخاب مناسبتری برای استفاده در زمان های طولانی می باشند زیرا شما می توانید به خوبی بند کفش ها را محکم کرده و از حرکت کردن پا درون کفش جلوگیری کنید. کفش های چسبی نیز گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد اما ممکن است بعد از مدتی استفاده چسب آن ها شل شده و دیگر قدرت چسبندگی بالایی نداشته باشد. پس بهترین گزینه همان کفش های بندی است.

● خرید از فروشگاه معتبر با برند خوب

انتخاب یک فروشگاه معتبر که دارای کفش هایی با بهترین کیفیت باشد بسیار حائز اهمیت است. همچنین برند های معتبر از متریال و مواد باکیفیت و مرغوبی برای تولید کفش استفاده می کنند. فروشگاه اینترنتی کتونی ال ای، مجموعه ای کامل و معتبر از انواع برند های کتونی با کیفیتی مطلوب و قیمتی مقرون به صرفه می باشد.

بهترین برند های تولید کفش برای ایستادن طولانی مدت

برند های مختلفی کفش های مقاوم و مناسب برای ایستادن های طولانی مدت تولید می کنند، این برند ها شامل نایک، آدیداس، ونس، نیوبالانس و اسیکس می باشند که کفش هایی با ویژگی های مطلوب از جمله انعطاف پذیری بالا، کفی مناسب، ضربه گیر و تنفس پذیری را تولید و به بازار عرضه می کنند.

مدل های مختلف کفش و کتونی برای ایستادن طولانی مدت

ویژگی های کفش و کتونی برای افرادی که زمان زیادی سر پا هستن 3

◘کتونی آدیداس کلودفوم نوا مشکی سفید

زیره کتونی آدیداس کلودفوم دارای تکنولوژی کلودفوم بوده و مقاوم در برابر سایش و لغزش می باشد. جنس رویه این کفش توری و مش با قابلیت تنفس بالا می باشد. از دیگر ویژگی های این کفش می توان به  چسبندگی بالا به زمین، انعطاف پذیری، دوام و مقاومت و وزن سبک آن اشاره کرد.

نیوبالانس ۵۳۰ ایوری کرم

این مدل از کفش نیوبالانس 530 بسیار سبک بوده و راحت است. همچنین مناسب استفاده برای چهارفصل می باشد. رویه این کفش از جنس پارچه مش و چرم مصنوعی بوده که بسیار بادوام و تنفس پذیر می باشد. این کفش دارای قدرت ایستایی و چسبندگی بالایی می باشد، علاوه بر این به خوبی ضربه را جذب کرده و مانع از انتفال آن به مچ و زانو می شود.

کتونی نایک گاید ۱۰ مشکی سفید

این کتونی نایک گاید 10 یک کتونی بسیار راحت و مناسب استفاده طولانی مدت می باشد. زیره این کتونی دارای تکنولوژی ایرزوم بوده و نوع رویه پارچه مش دولایه بسیار تنفس پذیر و کشسان است. این کفش انعطاف پذیری بالایی داشته  و از ایجاد ضربه به زانو و کمر جلوگیری می کند.

جمع بندی

ایستادن و فعالیت های طولانی مدت ممکن است سلامتی ما را دچار مشکل کند. با استفاده از یک کتونی و کفش مناسب حین انجام فعالیت می توان از اسیب های احتمالی از جمله کمردرد، زانودرد، خارپاشنه و غیره جلوگیری کرد. هنگام خرید و انتخاب کفش حتما به ویژگی های کفش برای افرادی که زیاد سرپا هستند دقت کرده و با توجه به آن کفش مناسب را خریداری کنید. کفشی که بسیار راحت بوده و با پوشیدن آن کمتر احساس خستگی کنید. فروشگاه آنلاین کتونی ال ای مجموعه ای کامل و معتبر و ارائه دهنده انواع مختلف کتونی مردانه و زنانه می باشد. شما همراهان گرامی می توانید برای خرید کتونی زنانه و خرید کتونی مردانه هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه کرده و از مدل های متنوع و با کیفیت آن دیدن فرمایید تا بتوانید یک مدل مناسب و در عین راحت و با کیفیت برای فعالیت خود تهیه کنید.


? نظرتونو درباره ی این محصول و تجربه خریدتون با ما به اشتراک بزارین.

ارسال دیدگاه

https://katoni-la.com/