جستجو

راهنمای انتخاب کفش مناسب برای پای چاق

راهنمای انتخاب کفش مناسب برای پای چاق

10 شهریور 1403
34 بازدید

انتخاب کفش برای پاهای چاق کار دشواری است و افرادی که دارای پاهای پهن هستند معمولا در خرید کفش دچار چالش می شوند. فشار زیادی که به دلیل وزن بالا به کف پا وارد می شود می تواند معضلاتی چون کمردرد، زانو درد، درد مفاصل، خستگی مفرط و تاول را به بار بیاورد. در نتیجه خرید کفش مناسب پاهای پهن اهمیت زیادی در سلامت جسم افراد دارد. در این مطلب کتونی ال ای قصد دارد شما را با زیر و بم های خرید کفش مناسب برای پای بزرگ آشنا کند. پس تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی کفش مناسب برای برای پاهای پهن

در خرید کفش زنانه و مردانه مناسب پاهای پهن نمی توان بدون متر و معیار پیش رفت. کفش های مناسب پاهای پهن دارای ویژگی های خاصی هستند که بی توجهی به آن ها می تواند شما را به مسیر اشتباهی ببرد. اما این ویژگی ها چیست؟ در این بخش خواهیم گفت:

راهنمای انتخاب کفش مناسب برای پای چاق 1

• جادار بودن

اولین و بدیهی ترین ویژگی در مورد کفش مناسب پاهای پهن، جادار بودن آن است. پاهای پهن و چاق درون کفش های تنگ به شدت تحت فشار خواهند بود. به همین دلیل مهم است که در انتخاب مدل کفش برای پاهای پهن زنانه و مردانه، سراغ کفش هایی بروید که دارای فضای کافی هستند و به شما اجازه حرکت دادن انگشتان را می دهند.

• حمایت از قوس کف پا

از دیگر مواردی که باید در خرید کفش برای پاهای پهن مردانه و زنانه رعایت کنید، خرید کفش با قابلیت حمایت از قوس کف پا است. اگر جزو افراد سنگین وزن هستید و کفش با کفی صاف می پوشید باید به زودی منتظر انواع دردها از جمله درد مفصل و آرتروز و درد ستون فقرات باشید. داشتن قوس در کفی کفش باعث توزیع متعادل وزن شما می شود و از فشار وارده می کاهد.

• انعطاف پذیری بالای کفش

افراد سنگین وزن که دارای پاهای چاقی هستند باید کفش های منعطف با زیره نرم و ضخیم به پا کنند. نرم بودن زیره کفش و انعطاف بالای آن باعث جلوگیری از وارد آمدن ضربه به پا می شود.

• سبک بودن کفش

کفش های سنگین به هیچ عنوان مناسب پاهای پهن و چاق نیستند. سبک بودن کفش از خستگی فرد جلوگیری می کند و باعث راحتی بیشتر در راه رفتن و فعالیت های ورزشی خواهد شد. اگر قصد خرید کفش برای پاهای پهن زنانه و مردانه را دارید، می توانید با مراجعه به وبسایت کتونی ال ای، بهترین مدل ها را با کیفیت درجه یک و ضمانت اصالت خریداری کنید.

کفش اسپرت برای پاهای پهن

بهترین مدل کفش برای پاهای پهن مردانه و زنانه، کفش اسپرت مردانه است. هیچ کفشی به اندازه کتونی نمی تواند حمایت همه جانبه از پاهای پهن به عمل بیاورد. کفش مناسب برای پای بزرگ از عارضه هایی چون بیماری قلبی، درد مفاصل، آرتروز و خستگی پا جلوگیری می کند. این کتونی ها اغلب با ویژگی های زیر عرضه می شوند:

  • داشتن پنجه پهن یکی از مهم ترین مولفه های کفش مناسب پاهای پهن است. اگر نتوانید انگشتان خود را درون کفش تکان دهید، آن کفش مناسب پای شما نیست.
  • صافی کف پا در افرادی که دارای پاهای بزرگ هستند بسیار شایع است بنابراین کتونی مورد نظر شما باید قوس داخلی استانداردی داشته باشد.
  • تنفس پذیر بودن کتونی موضوعی است که نمی توان به این سادگی ها در خرید کفش مناسب پاهای پهن از آن عبور کرد. افراد سنگین وزن میزان تعرق بیشتری دارند و باید کفش هایی به پا کنند که دارای رویه تنفس پذیر از جنس پارچه مش یا چرم باشد. کتونی هایی که دارای رویه سخت و ضخیم هستند اصلا گزینه مناسبی برای پاهای چاق محسوب نمی شوند.
  • داشتن بالشتک در زیره کتونی از واجبات کفش مناسب پاهای پهن است. زیره های نازک و صاف به هیچ عنوان مناسب پاهای چاق نیستند. این مدل کتونی ها باعث پا درد شدید در افراد سنگین وزن با پاهای پهن می شوند بنابراین سمت آن ها نروید.

فروشگاه کفش فروشی کتونی ال ای با در نظر گرفتن پارامترهای مهمی مانند سایز و فرم پای افراد، بهترین مدل های کفش اسپرت مناسب پاهای پهن را عرضه می کند. برای خرید می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

راهنمای انتخاب کفش مناسب برای پای چاق 2

بهترین مارک کفش برای پاهای پهن

برندهای مطرح دنیا بهترین مدل های کفش را مناسب پاهای پهن طراحی کرده اند. در این بخش قصد داریم تعدادی از این برندها را همراه با محبوب ترین مدل ها مورد بررسی قرار دهیم.

◘کتونی نیوبالانس

کتونی نیوبالانس به حجیم بودن و ابعاد بزرگ شان معروف اند. به همین دلیل می توان آن ها را یکی از بهترین گزینه ها برای پاهای چاق و بزرگ دانست. داشتن زیره نرم با انعطاف پذیری عالی، جادار بودن کفش، داشتن رویه تنفس پذیر و سبک بودن این کتونی ها آن ها را به گزینه ای محبوب برای پاهای چاق بدل کرده است. در بین تمام مدل های نیوبالانس، کتونی نیوبالانس 9060 بیشترین محبوبیت را دارد. بالشتک فوق العاده نرم این کتونی به همراه خاصیت آنتی باکتریال باعث شده پاهای پهن درون این کفش بیشترین احساس راحتی را داشته باشند.

◘کتونی جردن

کتونی جردن جزو محبوب ترین کتونی های بازار هستند که به عنوان بهترین کفش مناسب پاهای پهن نیز شناخته می شوند. کتونی های ساق دار جردن با پوشش دهی ساق پا یکی از بهترین کتونی ها برای پاهای چاق محسوب می شوند. این کتونی ها دارای پوشش دهی بسیار خوبی در قسمت مچ پا هستند و پاهای چاق را خوش فرم تر نشان می دهند. علاوه بر این ها، کتونی های جردن دارای زیره فوق العاده نرمی هستند و رویه تنفس پذیر آن ها باعث راحتی هر چه بیشتر پاهای بزرگ درون کفش می شود. قالب کفش های جردن بسیار استاندارد طراحی می شود. نایکی جردن MVP 678 یکی از بهترین مدل های کفش ویتنامی اصل مخصوص پاهای پهن است.

◘کتونی کانورس

کتونی کانورس ها هرگز قدیمی نمی شوند به ویژه برای افرادی که پاهای بزرگ و پهن دارند. این کتونی ها به دلیل داشتن ساق متوسط و زیره منعطف و نرم، احساس راحتی فوق العاده ای به پاهای پهن و بزرگ می دهند. کتونی های کانورس یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره هستند و در بین تمام مدل ها، آل استار 1970 بیشترین محبوبیت را دارد.

◘کتونی آدیداس

مگر می شود صحبت از کفش ویتنامی اصل آن هم مناسب پاهای بزرگ باشد، اما نامی از برند محبوب آدیداس به میان نیاید؟ کتونی‌های آدیداس یکی از قوی ترین مدل ها برای پاهای پهن هستند. به ویژه اگر اهل فعالیت های ورزشی هستید و نمی خواهید دچار عارضه هایی چون کمردرد، زانو درد و درد مفاصل و تاول پا شوید. کفش های آدیداس تنفس پذیری بالایی دارند و برای ورزش هایی مانند رانینگ بهترین گزینه ممکن محسوب می شوند. انعطاف پذیر بودن رویه، باعث راحتی پاهای بزرگ درون این کتونی ها می شود. آدیداس کلود فوم و آدیداس کمپس بهترین انتخاب‌های ممکن برای پاهای بزرگ هستند. شما می توانید انواع کفش ویتنامی اصل مناسب پاهای بزرگ و چاق را از کتونی ال ای با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

کفش مجلسی برای پاهای پهن زنانه

اگر پاهای پهنی دارید و به دنبال خرید کفش مجلسی هستید باید حسابی دقت به خرج دهید چرا که کفش های مجلسی به راحتی کفش های کتونی نیستند و ممکن است پای شما را اذیت کنند. اگر پنچه های پهنی دارید سراغ کفش هایی با پاشنه بیش از 5 سانتیمتر نروید. از طرفی حتما به فرم و شکل پاشنه دقت کنید. پاشنه های نازک به هیچ عنوان مناسب پاهای پهن و چاق نیستند. بهترین کفش مجلسی برای پاهای پهن دارای لژ مربعی است. اینگونه فشار کمتری به ناحیه پاشنه پا وارد می شود. به طور کلی بهتر است در زمان خرید کفش مجلسی برای پاهای پهن به فرم کفش دقت زیاد داشته باشید. کفش هایی که دارای بخش میانی باریکی هستند به هیچ عنوان گزینه خوبی برای شما محسوب نمی شوند. این کفش ها به سینه پای شما فشار وارد می کنند. مدل پنجه نیز اهمیت زیاد در خرید کفش مجلسی برای پاهای پهن دارد. کفش هایی با پنجه نوک تیز را اصلا انتخاب نکنید. پنجه های مربعی، گرد و جلو باز بهترین مدل پنجه ها هستند که کمترین فشار را به پای شما وارد می کنند. در خرید کفش مجلسی برای پاهای پهن و بزرگ سراغ کفش هایی که دارای تزئینات زیادی هستند نروید. این مدل کفش ها پای شما را بزرگ تر از آنچه که هست جلوه می دهد. بنابراین کفش های ساده تر را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب کفش مناسب برای پای چاق 3

نکات مهم در خرید کفش برای پاهای چاق

در خرید کفش مناسب برای پای بزرگ باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید تا موفق به خرید بهترین کفش شوید. اما این نکات چیست؟ در این بخش قصد داریم مهمترین نکات خرید کفش مناسب برای پای چاق را با شما در میان بگذاریم:
• اگر پاهای پهنی دارید و می خواهید پای شما کوچکتر نشان داده شود، بهتر است سراغ کفش هایی با رنگ تیره بروید. البته مجبور نیستید همیشه رنگ مشکی را انتخاب کنید. رنگ هایی مانند طوسی، نوک مدادی و حتی رنگ هایی مانند سبز گزینه خوبی برای انتخاب کفش مناسب برای پای بزرگ هستند.
• در خرید کفش مناسب برای پای بزرگ، سراغ کفش هایی بروید که بیشترین پوشش دهی را از پای شما دارند. کفش هایی مانند صندل به افرادی که دارای پاهای پهن هستند توصیه نمی شود. اما در مقابل کفش های کتونی ساق دار بهترین گزینه برای پاهای پهن هستند چرا که علاوه بر پوشش دهی کل پا، مچ پای شما را هم پوشش می دهند.
• بهترین کفش برای پاهای بزرگ، کفش های کتونی هستند. بهتر است سراغ برندهای معروف و محبوب بروید. کتونی اصل ویتنام گزینه خوب و مقرون به صرفه ای به نظر می رسد. کتونی های بالنسیاگا، نیوبالانس، آدیداس و جردن بهترین کتونی هایی هستند که می توانید انتخاب کنید.
• در خرید کفش مناسب برای پای بزرگ حتما به زیره کفش دقت کنید. زیره کفش باید دارای انعطاف پذیری خوبی باشد تا از دردهای مفصلی و آسیب دیدن پای شما جلوگیری به عمل آید.
• دوخت رویه را در خرید کفش مناسب برای پای بزرگ مورد توجه قرار دهید. دوخت رویه نباید ضعیف و یا بیش از حد سفت و خشک باشد. رویه انعطاف پذیر از مهمترین ویژگی های کفش مناسب پاهای پهن است.
• برای خرید کفش بهتر است زمان عصر اقدام کنید. چرا که در این زمان اندازه پای شما به اندازه واقعی خود رسیده است.
• اگر زمان تست کردن کفش متوجه تحت فشار بودن انگشتان خود شدید، از خرید آن خودداری کنید. کفش شما باید اجازه حرکت دادن انگشتان را به شما بدهد.

فروشگاه کتونی ال ای به عنوان یکی از بهترین مجموعه های فروش کتونی در شمال کشور، تنوع بالایی از کتونی های برند و اصل ویتنام را برای شما عزیزان فراهم آورده است. جهت خرید کتونی مناسب پاهای پهن می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.


? نظرتونو درباره ی این محصول و تجربه خریدتون با ما به اشتراک بزارین.

ارسال دیدگاه

https://katoni-la.com/