جستجو

ویژگی های بهترین کتونی آدیداس برای رانینگ

ویژگی های بهترین کتونی آدیداس برای رانینگ

18 تیر 1403
77 بازدید

دویدن از جمله فعالیت های ورزشی است که بسیار برای سلامت بدن مفید بوده و افراد زیادی اعم از زن و مرد مشغول به انجام آن برای مدتی در طول روز هستند. از مهمترین تجهیزاتی که برای دویدن نیاز دارید، داشتن یک کفش کتونی مناسب است. با خرید کفش رانینگ و استفاده از آن هنگام دویدن دیگر به پا و کمر و زانو شما فشار وارد نشده و بدن شما دچار آسیب نخواهد شد. برند آدیداس از جمله برند های معروف کفش و کتونی می باشد که کفش های مخصوص رانینگ تولید می کند. ویژگی های کفش های رانینگ آدیداس مانند زیره انعطاف پذیر و رویه تنفس پذیر به شما کمک میکند تا در هنگام دویدن با مشکل خاصی مواجه نشده و مدت زمان طولانی به فعالیت خود ادامه دهید. در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین کتونی آدیداس برای رانینگ و ویژگی های کفش رانینگ آدیداس و همچنین مطالب مرتبط با آن آشنا کنیم. فروشگاه کتونی ال ای مجموعه ای کامل و حرفه ای از انواع کتونی از جمله کتونی ورزشی آدیداس و کفش رانینگ مردانه و زنانه می باشد.

ویژگی های کفش های رانینگ آدیداس

۱. پشتیبانی مناسب از پا

پشتیبانی از پا به این معنی است که کفش هنگام دویدن به خوبی از پاها حمایت کرده و مانع از ایجاد فشار و ضربه روی کمر و پا شود. پاها به طور مستقیم با زمین در ارتباط هستند، بنابراین یک کفش مناسب دویدن باید بتواند قابلیت ضربه گیری بالایی داشته تا فشار وارد شده از زمین را خیلی کم به پاها منتقل کند. همچنین طراحی کفش های آدیداس رانینگ به گونه ایست که به خوبی از قوس پا حمایت می کند که بدین وسیله از آسیب های احتمالی وارد شده به پا جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این کفش های رانینگ به گونه ای طراحی شده اند که از کشیده شدن پاها هنگام دویدن جلوگیری کرده و بسیار راحت نیز هستند.

ویژگی های بهترین کتونی آدیداس برای رانینگ 1

۲. زیره مناسب

زیره ی کفش های رانینگ از مواد لاستیکی با کیفیت و مخصوصی تهیه شده که انعطاف پذیری بالا و ضخامت مناسبی داشته و همچنین در برابر لغزندگی و سایش مقاوم هستند. علاوه بر این زیره ی کفش های رانینگ آدیداس قابلیت جذب ضربه و شوک های وارده از سطوح مختلف را داشته و آن را به پا منتقل نخواهند کرد.

۳. لایه ی میانی

لایه ی میانی یک قسمت بسیار مهم در کفش ها می باشد زیرا کمک به کاهش آسیب های وارده به پا کرده و باعث ایجاد راحتی پاها درون کفش می شود. جنس لایه میانی معمولا از فوم های مختلفی همچون پلی یورتان(PU)، پلی یورتان ترموپلاستیک (TPU) و یا ایتیلن ویلی استر(EVA) می باشد.

۴. کفی کفش

کفی کتونی رانینگ علاوه بر نرمی و راحتی باید دارای مقاومت کافی نیز باشند. جنس کفی کفش های رانینگ معمولا از فوم های EVA می باشد که به خوبی از پا ها پشتیبانی  و حمایت کرده و باعث ایجاد حس راحتی در پاها هنگام دویدن خواهد بود.

۵. جنس رویه

رویه ی کفش های رانینگ باید تنفس پذیری بالایی داشته تا پاها هنگام دویدن درون کفش عرق نکرده و دچار حساسیت پوستی و قارچ نشوند. رویه ی کفش های رانینگ آدیداس از مواد تنفس پذیر بسیار سبک همچون پارچه و مش تشکیل شده است که به خوبی باعث جریان هوا درون کفش شده و از عرق کردن پاها و بوی بد آن ها درون کفش جلوگیری خواهد کرد.

۶. وزن مناسب

کفش های رانینگ باید بسیار سبک وزن باشند تا در هنگام دویدن فرد احساس خستگی و سنگینی نکند. کفش های رانینگ آدیداس با وزن بسیار سبک و مناسبی که دارند باعث می شوند که شما هنگام دویدن کمتر احساس خستگی کرده و دویدن را برای شما تبدیل به یک فعالیت لذت بخش خواهد کرد.

۷. دوام و کیفیت بالا

از مهمترین ویژگی های کفش های رانینگ آدیداس دوام و کیفیت بالای آن است. متریال به کار رفته در کفش های رانینگ آدیداس دارای بالاترین کیفیت بوده و از این رو بسیار مقاوم و بادوام هستند و کیفیت دوخت و طراحی بالایی دارند و شما می توانید طولانی مدت از این کفش ها استفاده کرده و از راحتی و کیفیت آن لذت ببرید. فروشگاه کتونی ال ای ارائه دهنده ی انواع متنوع کفش دویدن حرفه ای از جمله کتونی های رانینگ آدیداس می باشد.

ویژگی های بهترین کتونی آدیداس برای رانینگ 2

بهترین مدل کتونی آدیداس برای رانینگ

برند ادیداس یک برند آلمانی موفق و پرطرفدار در زمینه انواع کتونی از جمله کتونی های رانینگ مردانه و زنانه می باشد. کیفیت بالا و طراحی مناسب کتونی های این برند باعث شد که در بین مردم بسیار محبوب شود. در این قسمت به معرفی مدل های محبوب کفش رانینگ آدیداس و بهترین کتونی آدیداس برای رانینگ خواهیم پرداخت.

◘آدیداس بونس (Adidas Bounce)

یکی از جدیدترین کتونی های برند آدیداس، مدل آدیداس بونس می باشد. این کتونی یک کتونی همه کاره و مناسب انجام فعالیت های ورزشی از جمله باشگاه، پیاده روی و رانینگ می باشد. طراحی و ساختار این کفش به گونه ای است که شما با پوشیدن آن بسیار حس راحتی داشته و می توانید از انجام فعالیت خود لذت ببرید. این کتونی وزن بسیار سبکی داشته و هر لنگه آن ۲۵۰ گرم است. زیره این کفش ضد لغزش و اصحکاک است و از سر خوردن و لیز خوردن شما حین انجام ورزش جلوگیری خواهد کرد. لایه ی میانی از جنس فوم بونس بوده و جنس رویه از الیاف تنفس پذیر و پارچه مش می باشد. به همین دلیل این کفش تنفس پذیری بالایی دارد. کفی کتونی آدیداس بونس طبی بوده و شما با پوشیدن آن احساس راحتی بسیار زیادی خواهید داشت. این کفش به خوبی پاهای شما را در برابر انواع ضربه های وارده محافظت نموده و فشار وارده از سطوح مختلف به پا را کاهش می دهد.

◘آدیداس یزی ۳۵۰ (Adidas Yezzy 350)

کتونی آدیداس یزی ۳۵۰ توسط همکاری دو برند آدیداس و کانیه تولید شده که یک کتونی رانینگ مردانه بسیار راحت با طراحی بی نظیر می باشد. طرح و رنگ جذاب و متفاوت این کتونی افراد زیادی را به خود جذب کرده و بسیار محبوب و پرطرفدار است. وزن هر لنگه این کتونی ۲۵۰ گرم می باشد. از مشخصات این کتونی می توان به زیره رابر، لایه ی میانی فوم Boost ، نوع رویه از جنس پارچه سنتیک و سیستم Perimeknit  در بند های کفش و همچنین کفی مموری فوم طبی آن اشاره کرد. اگر به دنبال یک کتونی با دوام و مقاومت بالا هستید، آدیداس یزی ۳۵۰ یک گزینه بسیار عالی و کاربردی برای شما می باشد. همچنین این کفش به دلیل جنس رویه ای که دارد گردش هوای بسیار بالایی داشته و از عرق کردن پاهای شما درون کفش جلوگیری می کند.

آدیداس کلودفوم نوا مشکی سفید (Adidas Cloudfoam Nova)

طراحی این کتونی همه پسند بوده و بسیار شیک و در عین حال ساده می باشد. این کتونی برای انحام فعالیت های مختلف ورزشی از جمله رانینگ و استفاده طولانی مدت در شبانه روز بسیار مناسب و کاربردی است. وزن خالص هر لنگه کتونی ۲۷۰ گرم بوده و نوع زیره از جنس رابر ضد لغزش و ضد سایش می باشد. زیره ی میانی این کفش دارای تکنولوژی کلود فوم می باشد و همچنین دارای رویه ی بسیار تنفس پذیر از جنس مش و بافت توری است. کفی طبی و ضد تعریق کتونی های کلودفوم نوا این کفش را برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب می کند. این کفش انعطاف پذیری و دوام بسیار بالایی دارد که می تواند انرژی و فشار حاصل از زمین و سطوح مختلف  را به خود جذب کرده و فشار وارده به پا را به حداقل می رساند.

آدیداس آستیر گری سوئده (Adidas Astir Gray Suede)

این کفش یک کتانی رانینگ زنانه با طراحی جذاب و ساده می باشد که در رنگ های مختلف وجود دارد. راحت و سبک بودن این کتونی باعث می شود که انتخاب بسیاری از افراد برای انجام فعالیت های روزمره، فعالیت های ورزشی و رانینگ می باشد. وزن هر لنگه این کتانی حدود ۳۵۰ گرم بوده و زیره آن EVA  است. جنس رویه کفش از پارچه و الیاف بوده و به همین دلیل تنفس پذیری و گردش هوای بسیار بالایی دارد. کفی این کفش از جنس مموری فوم بوده و دارای پد ضد تعریق می باشد. همچنین این کفش به راحتی قابل شستشو با دست و یا با ماشین لباسشویی است.

جمع بندی

دویدن یک فعالیت ورزشی بسیار ساده و در عین حال بسیار مفید برای سلامت بدن می باشد. اما داشتن یک کفش رانینگ مناسب از ملزومات این فعالیت ورزشی است تا هنگام دویدن دچار اسیب و مشکل نشده و از فعالیت خود نهایت لذت را ببرید. برند آدیداس تولید کننده کفش دویدن حرفه ای و کفش رانینگ مردانه و زنانه با تنوع مدل های فراوان می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید کفش های رانینگ آدیداس به فروشگاه کتونی ال ای مراجعه نمایید. فروشگاه کتونی ال ای علاوه بر قابلیت فروش حضوری کتونی در گرگان دارای سایت فروش کتونی نیز می باشد که شما می توانید برای خرید اینترنتی بهترین کتونی آدیداس برای رانینگ با کیفیت بالا و مدل های متنوع به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.


? نظرتونو درباره ی این محصول و تجربه خریدتون با ما به اشتراک بزارین.

ارسال دیدگاه

https://katoni-la.com/