جستجو

تاریخچه برند کانورس

تاریخچه برند کانورس

04 تیر 1403
186 بازدید

حتما اسم کتونی های آل استار را شنیده اید و یا احتمال زیاد از این مدل کتونی ها خریداری کرده اید. این کتونی‌ها سالیان سال است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و نسل‌های مختلفی از این‌ها استفاده کرده اند. کتونی‌ آل استار در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی تولید می‌شوند و همیشه به روز هستند. این مدل کفش لقب محبوب‌ترین کفش جهان را از آن خود کرد. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که مردم آمریکا در طول زندگی خود حداقل یک بار کفش آل استار را خریداری کرده اند. در این مقاله وبسایت کتونی ال ای ویژگی‌ها و تاریخچه کانورس را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه کفش کانورس

شرکت کانورس در سال 1908 تاسیس شد و در ابتدا فقط کفش‌های کار زمستانی تولید می‌کرد. پس از مدتی رویه‌ی کاری خود را کمی تغییر داد و در سال 1910 کتونی‌های non-skids که به زیره‌ی لاستیکی ضد لغزششان معروف بودند، وارد بازار شدند. در زمانی که ورزش بسکتبال در بین عموم مردم محبوب بود، شرکت کانورس تولید کتونی‌های مخصوص بسکتبال را آغاز کرد. طراحان این شرکت پس از تحقیق همه جانبه، اولین مدل کفش بسکتبال All Star را وارد بازار کردند. در ابتدا این مدل کفش رویه‌ی برزنتی و یا گاها چرمی داشت. زیره‌ی این کفش از جنس لاستیک بود و قد آن تا مچ پا می‌رسید. زیبایی و خاص بودن کفش آل استار باعث شد تا شهرت و محبوبیت زیادی بین بازیکنان ورزش بسکتبال پیدا کند. به طوری که یکی از بازیکنان بسکتبال به نام چارلز چاک تیلور به تیم فروش این شرکت پیوست. او نقش مهم و اساسی در بهبود و ارتقای کیفیت کفش‌های آل استار ایفا کرد. همچنین او به دلیل شهرتی که داشت، موجب تبلیغات و افزایش فروش محصولات شرکت کانورس شد. به علت تلاش‌های فراوان چاک تیلور، مدل‌هایی از کتونی آل استار به نام Converse All Stars Chuck Taylor  معروف شدند. در دهه‌ی 1930 میلادی به لطف تیلور کتانی‌ آل استار سفید با طرح‌های سفید و آبی برای حضور در المپیک 1936 وارد بازار شدند.

تاریخچه برند کانورس 1

کفش‌های آل استار، به طور رسمی کفش بازیکنان بسکتبال در لیگ NBA شد. دوران اوج محبوبیت و شهرت کفش‌های آل استار به دهه 1960 و 1970 میلادی برمی‌گردد. سلبریتی‌ها و جوانان زیادی عاشق این مدل کفش‌ها بودند. پوشیدن این کفش نشان دهنده‌ی جسارت و سلیقه‌ی خاص افراد بود. چون این کفش‌ها طراحی منحصر به فرد و متفاوتی داشتند. در دهه‌ی 1980 و 1990 میلادی مدل‌ها و رنگ‌های متنوع‌تری از کفش‌های آل استار به بازار عرضه شد. به گونه‌ای که این کفش‌ها علاوه بر ورزش، در عرصه‌ی مد و فشن نیز به جایگاه بالایی دست یافت. در دهه‌ی 2000 میلادی شرکت کانورس به جهت افزیش فروش و محبوبیت محصولات خود، با افراد مشهور و برندهای مطرح بازار همکاری‌های گوناگونی داشت که البته چیزی از اصالت این برند کم نکرد. امروزه کفش‌های کانورس حتی پس از گذشت سال‌ها، همچنان مورد علاقه‌ی افراد زیادی در سراسر دنیا هستند و هیچ وقت از مد نیوفتاده است.

انواع مدل‌های کفش آل استار

​​​​​​​تاریخچه برند کانورس 2

ویژگی‌های مثبت کتونی‌های آل استار

  • این مدل کتونی‌ها به علت جنسی که دارند قابل شست‌وشو هستند. در نتیجه به راحتی کثیفی‌های روی آن پاک می‌شود. 
  • کتونی‌های آل استار برای تمامی فصول کاربرد دارند و علاوه بر ظاهر شیک و خاصی که دارند، دوامشان نیز بالا است.
  • سبک جذاب این کتونی‌ها موجب شده است تا با تمامی مدل لباس‌ها و استایل‌های مختلف، به راحتی ست شود.

خرید اینترنتی کفش کتونی آل استار دخترانه و پسرانه

کتونی‌های مدل آل استار (کانورس) غالبا جنسیت ندارند و هم دختر و هم پسر می‌توانند از مدل‌های یکسان استفاده کنند. اما برخی طرح‌ها یا رنگ‌های منحصر به فردی نیز موجود است که صرفا دخترانه هستند. اکثر مدل‌های ال استار نوک گردی دارند. این کتونی رویه‌ای از جنس پارچه‌ی کتان دارد و لایه‌ی داخلی آن نیز از جنس پارچه است. به همین علت گردش هوا در صورت می‌گیرد و پا در کفش بوی نا مطبوع نمی‌گیرد.  زیره‌ی کفش آل استار از جنس لاستیک با کیفیت است. به همین دلیل زیره‌ی آن در برابر ساییدگی و ترک مقاوم است. برای باز و بسته کردن کفش‌های آل استار می‌توانید از بند‌هایی که در قسمت رویه‌ی کفش قرار دارند، استفاده کنید. نمونه‌های متنوع و با کیفیت کتونی‌های آل استار را می‌توانید در وبسایت کتونی ال ای مشاهده کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره و یا راهنمایی‌های بیشتری داشتید، می توانید از راه‌های ارتباطی ذکر شده در وبسایت، با تیم کارشناسی ما ارتباط بگیرید.

تاریخچه برند کانورس 3

راه‌های تشخیص کفش کتونی آل استار اصل از غیر اصل

برای اینکه بتوانید خریدی عالی داشته باشید، ابتدا باید بتوانید کفش کتونی آل استار اصل را از غیر اصل تشخیص دهید. مدل‌های مشابه غیر اصل این کتونی بسیار زیاد است. وبسایت کتونی ال ای چند راه تشخیص کتونی آل استار اورجینال از غیر اصل را به شما آموزش می‌دهد. یکی از راه‌های ساده و ابتدایی تشخیص کتونی آل استار اصل از غیر اصل این است که آل استار اصل حتما تولید کشور آمریکا است. پس اگر چک کردید و دیدید که این کفش تولید کشوری غیر از آمریکا است، اصل نیست. اما خرید کتونی آل استار اصل با توجه به قیمت بالا و عدم وجود نمایندگی در ایران دشوار است و احتمال خرید جنس فیک را بالا می برد. از این رو خرید کفش های کپی باب شده است. خرید کفش های کپی با هدف ارائه کفش با کیفیت مورد قبول در مقایسه با کفش اصل و قیمت معقول تر باب شده است. در میان انواع کشورهای تولید کننده کفش های کپی، کفش های کپی تولید ویتنام بهترین کیفیت را دارد. خرید اینترنتی کانورس دخترانه و آل استار پسرانه از سایت کتونی ال ای یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای دسترسی به کفش های کپی مستر کوالیتی ویتنام است. خرید از طریق واسطه‌های مطمئن نظیر کتونی ال ای به شما امکان می‌دهد تا بدون دغدغه و با اطمینان از اصل بودن محصول، کفش‌های مورد علاقه خود را تهیه کنید.
محل قرار گیری آرم آل استار نیز مهم است. در نمونه‌های اصل، آرم بر روی ساق و مچ کفش دیده می‌شود. دور دوزی و تمیزی دوخت کفش نیز بسیار حایز اهمیت است. ظرافت دوخت شرکت تولید کننده‌ی اصلی با تولید کننده‌های فیک بسیار متفاوت است. همچنین کفش‌های آل استار اصل بر خلاف نمونه‌های فیک، بسیار در پا راحت هستند.
آل استار‌های اصل بسیار سبک هستند و وزن کمی دارند. اما آل استارهای غیر اصل و تقلبی، وزن بیشتری دارند و سنگین هستند. همیشه مراقب باشید تا کتونی‌های آل استار را از فروشگاه‌های معتبری همانند کتونی ال ای تهیه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت و قیمت راحت باشد.

سخن پایانی

فروشگاه کتونی ال ای سعی کرده است تا در این مقاله بتواند به شما کمک‌های لازم را در زمینه‌ی خرید کتونی‌های آل استار (کانورس) بکند. همان طور که ذکر شد این کتونی انتخابی مناسب برای افراد با هر سلیقه‌ای است و علاوه بر راحتی، خاص و زیبا نیز می‌باشد. رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی که از آن در بازار عرضه شده است، دلیل محبوبیت روز افزون کفش‌های آل استار است. وبسایت کتونی ال ای با گلچین بهترین کیفیت و زیباترین رنگ‌های کتونی کانورس آل استار نیاز شما عزیزان خوش سلیقه را بر طرف نموده است. شما کاربران گرامی همواره می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با کمک شما دوستان، خدمات بهتری را ارایه دهیم.


? نظرتونو درباره ی این محصول و تجربه خریدتون با ما به اشتراک بزارین.

ارسال دیدگاه

https://katoni-la.com/