با شلوار بگ چه کفش و کتونی می توان پوشید

با شلوار بگ چه کفش و کتونی می توان پوشید

09 دی 1402
74 بازدید

شلوار های بگ، نوعی شلوار گشاد هستند که از قسمت بالای پا تا پایین و مچ پا گشاد و آزاد هستند. برخی از انواع مدل شلوار بگ، در قسمت مچ پا دارای کش می باشند. شلوار های بگ غالبا از جنس کتان، پارچه ای، جین یا نخی می باشند. امروزه استفاده از شلوار های بگ به دلیل راحتی آن برای استفاده روزمره و یا استفاده در مجالس و میهمانی های بسیار رواج پیدا کرده است. از طرفی ست کردن شلوار بگ با کفش و ست کردن شلوار بگ با کتونی دغدغه ی بسیاری از افراد می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه همراهی و راهنمایی کرده و با مطالبی از جمله با شلوار بگ چه کفشی ست کنیم؟ و نکات ست کردن شلوار بگ با کتونی و مواردی از این قبیل آشنا کنیم.

با شلوار بگ چه کفش و کتونی می توان پوشید

با شلوار بگ چه کفشی ست کنیم؟

ست کردن شلوار بگ با کفش نکته بسیار مهمی است که باید به آن دقت کرد. زیرا انتخاب کفش مناسب با شلوار بگ، در داشتن استایل جذاب و زیبا بسیار موثر است و پوشیدن یک کفش نامناسب باعث دیده نشدن و نا زیبا بودن استایل شما می شود. برای اینکه بدانیم چه کفشی برای ست با شلوار بگ مناسب است؟ باید به مکان و موقعیت و فصلی که در آن قرار داریم توجه کنیم.

1- شلوار بگ و کفش پاشنه دار

اگر می خواهید در مجالس و میهمانی ها از شلوار بگ استفاده کنید، پوشیدن یک کفش پاشنه دار و زیبا استایل شما را کشیده تر و زیبا تر می کند. البته بهتر است اندازه پاشنه را طوری انتخاب کرده که دو سوم پاشنه با پارچه شلوار بگ شما پوشیده شود. این گونه استایل شما بسیار جذاب و شیک به نظر می رسد.

2- شلوار بگ و کفش صندل

بهترین انتخاب برای پوشیدن کفش همراه شلوار بگ در فصل تابستان، صندل تخت یا لژ دار می باشد. سعی کنید در این استایل از شلوار بگ با جنس لینن استفاده کنید. زیرا شلوار بگ لینن با کفش صندل بسیار جذاب و زیبا و در عین حال راحت و خنک است.

3- شلوار بگ با بوت یا نیم بوت

اگر در فصل زمستان هستید، انتخاب یک بوت یا نیم بوت چرم گزینه مناسبی برای شلوار بگ می باشد و یک استایل کلاسیک و جذاب برای شما ایجاد می کند. اگر می خواهید قد شما کشیده تر به نظر برسد استفاده از یک نیم بوت پاشنه دار انتخاب بسیار مناسبی می باشد. البته دقت کنید که در این استایل شلوار خود را به داخل بوت نگذارید، زیرا باعث شلختگی و مسخره شدن استایل شما می شود.

4- شلوار بگ با کفش کالج یا لوفر

کفش های کالج یا لوفر، کفش هایی بدون پاشنه و تخت و بدون بند می باشند که بسیار راحت هستند. اگر شلوار بگ شما خیلی بلند نیست، پوشیدن یک کفش کالج یا لوفر همراه آن استایل شما را جذاب و زیبا می سازد.

5- شلوار بگ با کتونی

استایل شلوار بگ با کتونی زنانه یا کتونی مردانه، یک انتخاب مناسب و بسیار راحت برای فعالیت های روزمره می باشد. کتونی های لژ دار انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن شلوار بگ با کتونی می باشند.

با شلوار بگ چه کفش و کتونی می توان پوشید1

شلوار بگ را با چه کتونی ست کنیم؟

چه چیزی می تواند متنوع تر از کفش های کتانی باشد؟ آنها نه تنها راحتی و پشتیبانی از پاهای شما را فراهم می کنند، بلکه حال و هوای سبک خیابانی و روزمره و راحتی را به هر لباسی اضافه می کنند. انتخاب یک کتونی مناسب باعث داشتن یک استایل کژوال و اسپرت شیک و جذاب می باشد. بهترین و مناسبترین گزینه برای ست کردن شلوار بگ با کتونی، انتخاب یک کتونی لژ دار زنانه سفید و درشت می باشد. اما شما می توانید با کتونی های دیگر نیز استایلی زیبا داشته باشید. کتونی های دیگری که برای استفاده همراه شلوار بگ مناسب می باشند. شامل: کتونی ال استار، ونس و کتونی ایر جردن ساق بلند و ساق کوتاه، کتونی نایک و کتونی آدیداس می باشند.

با شلوار بگ چه کفش و کتونی می توان پوشید2

نکات ست کردن شلوار بگ با کتونی

برای ست کردن شلوار بگ با کتونی باید به نکاتی توجه کرد از جمله:

● توجه به رنگ شلوار بگ و رنگ کفش

اگر شلوار بگ شما جین آبی یا سورمه ای می باشد، بهترین انتخاب کتونی با رنگ سفید است. البته شما می توانید شلوار بگ جین را با کتونی هایی با رنگ های پاستیلی نیز ست کنید. اما اگر شلوار بگ شما رنگی است، می توانید از رنگ های مکمل و یا رنگ های طیفی از تیره تا روشن استفاده کنید.

● توجه به قد شلوار بگ

اگر قد شلوار بگ شما بسیار بلند است، بهتر است از کتونی های لژ دار استفاده کنید، اما اگر قد شلوار شما کمی کوتاه تر است، کفش های کتونی ونس و ال استار و تخت انتخاب مناسبتری برای استایل شما می باشد.

با شلوار بگ چه کفش و کتونی می توان پوشید3

ویژگی کفش و کتونی مناسب با شلوار بگ

کفش و کتونی مناسب با شلوار بگ باید با جنس پارچه شلوار بگ شما تناسب داشته باشد. مثلا اگر جنس شلوار بگ شما لینن است، کفش صندل بهترین گزینه می باشد، یا اگر شلوار شما از جنس پارچه ای می باشد، کفش های پاشنه بلند و رسمی مناسب ترین انتخاب می باشد. اگر می خواهید از شلوار بگ جین استفاده کنید، بهترین انتخاب انواع کتونی، خصوصا کتونی لژ دار می باشد. علاوه بر این کفش و کتونی مناسب با شلوار بگ شما باید با شرایط آب و هوایی و فصل متناسب باشد. مثلا شما نمی توانید از صندل همراه با شلوار بگ در فصل پاییز و زمستان استفاده کنید و بهترین انتخاب برای این فصل کفش بوت یا نیم بوت چرم و یا کتانی های لژ دار و درشت می باشد.

انواع استایل شلوار بگ با کفش و کتونی

ایده هایی برای ست کردن شلوار بگ با کفش وجود دارد که ما در اینجا سعی داریم چند مورد از آن ایده ها را برای داشتن استایلی مناسب و زیبا، برای شما بیان کنیم.
◘ ایده اول پوشیدن شلوار بگ پارچه ای یا کرپ همراه با یک کت یا مانتو کتی کوتاه و کفش پاشنه بلند می باشد. این استایل، یک نمونه استایل جذاب برای مکان های رسمی و مجالس و میهمانی ها می باشد. همچنین می توانید یک مانتو کتی بلند و شیک همراه با کفش پاشنه بلند و شلوار بگ کرپ یا پارچه ای نیز ست کنید. این ست هم یک استایل جذاب و سنگین برای مکان های رسمی و مجالس می باشد.
◘ ایده دوم پوشیدن شلوار بگ نخی یا لینن و سبک همراه با مانتویی از همین جنس و کفش صندل و تخت یا کالج می باشد. این استایل، بهترین استایل برای فصل گرم تابستان و هوای بهاری می باشد و بسیار راحت و خنک است.
◘ ایده سوم پوشیدن یک شومیز یا مانتو کوتاه چهارخونه همراه با شلوار بگ جین و کتونی لژ دار و درشت ترجیحا به رنگ سفید می باشد. البته از کتونی های رنگی و پاستیلی و شومیز های ساده و رنگی نیز می توانید در این استایل استفاده کنید. این استایل، یک استایل شیک و اسپرت کژوال می باشد که برای فعالیت های روزمره بسیار راحت و مناسب است.
◘ ایده چهارم پوشیدن پالتو های کوتاه همراه با شلوار بگ جین آبی یا مشکی یا ذغالی، به همراه یک بوت یا نیم بوت چرم می باشد. این یک استایل مناسب فصل سرما و زمستان است.

با شلوار بگ چه کفش و کتونی می توان پوشید4

خرید کفش زنانه و خرید کفش مردانه

شما عزیزان میتوانید برای خرید کتونی زنانه و خرید کتونی مردانه به فروشگاه کتونی ال ای مراجعه نمایید. فروشگاه کتونی ال ای حاوی انواع متنوع کتونی زنانه و مردانه با کیفیت می باشد که شما می توانید هم به صورت حضوری در گرگان و هم به صورت اینترنتی از سراسر ایران، خرید کتونی با کیفیت و مناسب را تجربه کنید.

جمع بندی

امروزه استفاده از شلوار بگ به دلیل فرم زیبا و راحت آن بسیار رواج پیدا کرده است. ست کردن شلوار بگ با کفش و کتونی مناسب، دغدغه ی بسیاری از افراد می باشد. اگر انتخاب شما برای مجالس و محیط های رسمی می باشد، پوشیدن یک شلوار بگ پارچه ای با یک کفش پاشنه دار استایل شما را زیبا و جذاب میکند، همچنین اگر تمایل استفاده از شلوار بگ برای فعالیت روزمره دارید، یک شلوار بگ جین یا کتان، با یک کتونی سفید لژ دار و درشت، یا ونس، انتخابی شیک و اسپرت می باشد. ما در این مقاله شما را با انواع استایل شلوار بگ با کفش و کتونی و ویژگی کفش و کتونی مناسب برای ست کردن با شلوار بگ آشنا کردیم تا شما یک انتخاب راحت و جذاب و شیک برای استایل خود داشته باشید و از این بابت نگرانی نداشته باشید.


mail نظرتونو با ما به اشتراک بزارین، آیا این بلاگ براتون مفید بود؟

ارسال دیدگاه

https://katoni-la.com/