جستجو

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی

25 اردیبهشت 1403
451 بازدید
3 نظر

کفش‌های نایکی یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای کفش در جهان هستند. با تاریخی بیش از چهار دهه، نایکی با طراحی‌های خلاقانه، تکنولوژی‌های متفاوت و کیفیت بالا، توانسته استقبال زیادی به دست اورد. نایکی با مجموعه‌ی گسترده‌ای از خطوط محصولاتی که شامل کفش‌های ورزشی، کفش‌های بسکتبال، کفش‌های فوتبال و رانینگ می‌شود، توانسته است نیازهای مختلف مشتریان را پاسخ دهد. ما سعی داریم در این قسمت به معرفی یکی از انواع مدل های برند نایکی که مناسب پیاده روی و رانیگ  است بپردازیم با ما همراه باشید. 

های کپی چیست؟

برند های معتبر زیادی در سراسر دنیا وجود دارند. برخی افراد نیز تمایل دارند که از این برند ها استفاده کنند. اما موضوع اصلی این است که بسیاری از این برند ها در ایران نمایندگی رسمی ندارند و نمی توان مطمئن بود که این مدل ها اصل هستند یا خیر. برخی از شرکت ها سعی کردند تا با ساخت کتانی های کاملا مشابه با اصل، این نیاز جامعه را برطرف کنند. این نمونه های کتونی های کپی به دلیل شباهت بسیار بالا و استفاده از مواد با کیفیت بسیار مشابه با نمونه اصلی خواهند بود. در این مقاله ما  کتانی های کپی برند نایک را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های کفش نایکی

وزن بسیار سبک این کفش یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که علاقه مندان به ورزش در هنگام خرید آن را در نظر می گیرند. متریال مناسب و کم وزن در کنار انعطاف پذیری بسیار بالا در طراحی کتانی برند نایک یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. متریال با کیفیت باعث می شود تا دوام این کفش ها بالا برود و شما می توانید تا مدت ها از کفش های کپی برند نایکی استفاده نمایید. این کتانی ها برای کاربرد های مختلفی تولید می شوند که یکی از آن ها استفاده در پیاده روی و رانینگ می باشد.  یکی از ویژگی‌های برجسته کفش‌های نایک، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در طراحی و ساختار آن‌ها است. این تکنولوژی ‌ها شامل مواردی همچون فناوری Air Max، Zoom Air، Flyknit و Lunarlon می‌شوند. فناوری Air Max با فشرده‌سازی هوا در ساختار کفش، باعث ایجاد حس سبکی و راحتی در هنگام استفاده می‌شود. همچنین، تکنولوژی Zoom Air با داشتن واحدهای هوا در ناحیه پنجه پا و پاشنه، پاسخگویی و عملکرد بهتری را فراهم می‌کند. فناوری Flyknit نیز با استفاده از نخ‌های الاستیک و بافته شده به صورت بی‌درز، کفش‌هایی با قابلیت هماهنگی بیشتر با کف پا را ایجاد می‌کند. همچنین، تکنولوژی Lunarlon با داشتن لایه‌های نرم و نیمه نرم در ساختار کفش، انرژی بازگشتی بهتری را فراهم می‌کند.

انواع مدل های کفش  نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 1

نایکی گاید 10 واتر پروف

یک کتونی بسیار سبک از کمپانی نایکی می باشد. از جمله رنگ بندی های نایکی گاید 10 می توان به سفید نقره ای، مشکی سفید، مشکی طوسی اشاره کرد. انعطاف پذیری این کتونی بسیار بالا است به همین دلیل نیز استفاده از آن در پیاده روی روزانه توصیه می شود. ظاهری ساده دارد که می توانید در صورت تمایل در مناسبات دیگر نیز استفاده نمایید.  رویه چرم و ضد اب این مدل کتونی ان را به مدل های پر فروش این مجموعه بدل کرده است.

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 3

نایکی ایر فورس 1 لو سفید

رویه تمام سفید این مدل کتانی باعث می شود تا افراد علاقه مند به رنگ سفید، جذب آن شوند. از نظر وزن نسبت به نایکی گاید 10 سنگین تر می باشد.  ظاهری کاملا ساده و یک دست دارد. این مدل کفش از چرم تهیه شده و مناسب استفاده روزانه و پیاده روی می باشد. از مزیت های این کفش گردش هوای عالی و بسیار مناسب برای پیاده روی است. از نظر قیمت می توان نایکی ایر فورس را از نایکی گاید 10 گران تر دانست. شاید دلیل آن را ظاهر ساده و پرطرفدار آن باشد که این روزها برای استایل کردن اغلب جوانان و نوجوان استفاده می شود.

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 4

نایکی ایر فورس 1 سایکیک بلو

این  مدل کتانی بسیار جدید با طراحی کمی شلوغ تر از نایکی گاید 10 و نایکی ایر فورس 1 سفید می باشد. از ترکیب رنگ این مدل کفش می توان به آبی طوسی و سفید اشاره کرد. ظاهر جذاب آن شما را مجاب می کند تا ان را با لباس های خود ست کنید. وزن این مدل کتانی از نایکی گاید 10 بیشتر بوده  اما در رده کفش های سبک قرار دارد. رویه آن از چرم مصنوعی با کیفیت است و برای پیاده روی مناسب می باشد. از نظر مقایسه قیمت می توان هم ردیف قیمت کتانی نایکی گاید 10 دانست.

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 6

نایکی ایر مکس 950 مشکی

یک گزینه بسیار عالی مدل های جذاب کفش پیاده روی زنانه نایکی برای رانینگ و پیاده روی های طولانی می باشد. این مدل ظاهری شیک دارد و شما به راحتی می توانید با ست ورزشی خود آن را استایل کنید. یک مدل کتانی بسیار جذاب با زیره کپسولی که مانع وارد شدن ظربات به کف پا می شود، به همراه رویه ی ارتجاعی و تنفس پذیر ، باعث می شود نایکی ایرمکس در دسته کفش های مناسب رانینگ و فضای باشگاه قرار بگیرد. بند های این کتانی نیاز به باز و بسته شدن مکرر ندارند و زیره آن به رنگ سفید می باشد.  این مدل کفش هم وزن کفش نایکی ایر فورس است. استقامت این کفش باعث شده تا از مدل های پر طرفدار برند نایکی باشد.

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 7

نایکی تکنو ام 2 کی مشکی سفید

یک مدل زیبا از انواع کفش پیاده روی نایک زنانه کتانی تکنو ام 2 کی می باشد. رویه کاملا مشکی و لایه کفی تمام سفید، ترکیب رنگی زیبایی را ایجاد می کند. از جمله کفش هایی است که می توان برای پیاده  روی های طولانی و رانینگ استفاده نمود. رویه تمام چرم این محصول و ضد آب بودن آن از ویژگی های مثبت این مدل کتانی است . وزن کم کتانی نایکی تکنو و پشتیبانی عالی از مچ پا در هنگام فشار و ضربات باعث می شود از انتخاب های مفید برای باشگاه و رانینگ باشد.

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 8

نایکی زوم ایکس اسمایلی

نایکی زوم ایکس یکی از مدل های جدید این برند است که طراحی بسیار حرفه ای دارد. رنگ بندی سیاه سفید، سفید، سبز، صورتی از دسته رنگبندی های این مدل می باشد.  وزن این مدل از کتانی نایکی تکنو کمتر است. پارچه استفاده شده در این مدل مش می باشد و برای باشگاه و دو عالی خواهد بود. انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارد که از ویژگی های دیگر این محصول است. این مدل کفش از نظر قیمت تفاوت چندانی با قیمت کتانی نایکی تکنو ام و سایرین ندارد. برای خرید کفش رانینگ زنانه می توانید به سایت کتونی ال ای مراجعه نمایید.

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 9

نایکی یانیس ایمورتالیتی

 یک کتانی بسکتبالی می باشد که مناسب ورزش های سنگین و پیاده روی های بسیار طولانی است. با وجود اینکه این کتانی به ظاهر بسیار سنگین بنظر می اید اما وزنی سبک دارد. رنگ بندی سفید و قرمز این کفش باعث می شود تا افرادی که علاقه مند به ست کردن لباس های اسپرت خود هستند جذب ان شوند. کفی طراحی شده در این کتانی فوم آنتی باکتریال و طبی می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را تعویض نمایید. این مدل کتانی در فروشگاه کتونی ال ای از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. در صورت تمایل به مشاهده و خرید کفش رانینگ نایک زنانه به فروشگاه کتونی ال ای مراجعه نمایید.

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 10

نایکی ایر پگاسوس 2 کی 5

یکی دیگر از انواع کفش پیاده روی نایک زنانه برای رانینگ و پیاده روی های طولانی و فضای باشگاه است. ظاهر بسیار زییای این کتانی جذاب باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. این کتانی بسیار سبک می باشد . زیره آن پلی اورتان ترمو پلاستیک است. در لایه رویه این کتانی شیک، ترکیبی از پارچه مش و چرم استفاده شده و کفی داخلی آن طبی می باشد. داشتن رویه مشبک باعث ایجاد گردش هوای مطلوب در هنگام دویدن از مزیت های این مدل کتانی است.

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 11

نایکی زوم پگاسوس 26

نایکی زوم پگاسوس نمایی از سادگی، ظرافت و شیک بودن است. یک مدل کتانی بسیار ساده اما جذاب می باشد که برای محیط باشگاه و دو بسیار عالی است. رویه این کفش از چرم ضد آب تولید شده کفی کفش طبی می باشد. انعطاف پذیری بالای این کفش در کنار قدرت انتقال انرژی آن باعث شده از کتانی های پر طرفدار برند نایکی قرار بگیرد. در صورت تمایل به مشاهده و خرید کفش رانینگ نایک مردانه به فروشگاه کتونی ال ای مراجعه نمایید. 

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 12

نایکی پگاسوس 38

رنگ بندی این مدل کتانی سفید مشکی و سفید می باشد. رویه سفید و زیریه یک رنگ آن به همراه سادگی این مدل جذابیت بالایی با خود به همراه دارد. وزن نایکی پگاسوس 38 بسیار پایین است و علت آن هم رویه پارچه مش توری است که وزن بسیار پایینی دارد. کفی کفش فوم آنتی باکتریال و ضد تعریق بوده که مناسب پیاده روی های طولانی است. این مدل کتانی پر طرفدار به راحتی با لباس های اسپرت ست می شود و می توان در فضای باشگاه و رانینگ نیز از آن استفاده نمود. در صورت تمایل به مشاهده و خرید کفش زنانه به فروشگاه کتونی ال ای مراجعه نمایید.

بهترین انواع کفش نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی 13 

نایکی شاکس راید سوپریم

مدل شلوغ و طراحی عجیب این مدل بسیار جذاب بوده و پر طرفدار می باشد. این مدل  در برند نایکی بسیار پرفروش بوده و می تواند یک ست ورزشی عالی و شیکی برای محیط باشگاه و پیاده روی باشد. این مدل کتانی رنگبندی جذابی از جمله قرمز، سفید، ،سبز، مشکی و زیتونی دارد. رویه این کفش چرم بوده و از تکنولوژی کپسول ایر برای طراحی زیره میانی این کفش استفاده شده است. کفی این کتانی نیز طبی بوده و تهویه مناسبی در هنگام ورزش و دو برای پا  ایجاد می کند.

نایکی بلیزر

نایکی وینفلو

خرید اینترنتی کفش های کپی نایکی از کتونی ال ای

فروشگاه کتونی ال ای خدمات خود را از طریق سایت ارائه می‌دهد. هدف ما در فروشگاه کتونی ال ای، ارائه راحت ترین و بهترین راه ‌ها برای خرید و ارائه خدمات به شما عزیزان است. از طریق سایت ما، شما می‌توانید به صورت آنلاین به انواع کتونی ‌های کپی دسترسی پیدا کنید. ما با ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، سعی داریم تا انتخاب شما را ساده و راحت کنیم. همچنین، در تلاش هستیم تا امکاناتی مانند نمایش تصاویر و توضیحات دقیق در مورد محصولات، اطلاعات در مورد سایزها و راهنمای خرید را در اختیارتان قرار دهیم. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال در مورد خرید و خدمات، تیم پشتیبانی همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. ما می خواهیم تا تجربه خریدی راحت و رضایت‌ بخش را برای شما فراهم کنیم. 

مقایسه قیمت کفش های کپی نایکی و نایکی اصل

کتونی‌ های کپی عموماً با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته تولید می‌شوند تا به ظاهری شبیه به اصلی برسند. از نظر قیمت، قیمت کفش پیاده روی نایکی اصل از حدود 6 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان می باشد. اما کفش های های کپی از حدود 1 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان در فروشگاه معتبر کتونی ال ای به فروش می رسند.  اگر هزینه کتونی‌های اورجینال برای شما قابل پرداخت نیست، بهتر است به جستجوی کتونی‌های با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه کتونی ال ای بپردازید. همچنین این فروشگاه  کتونی های های کپی خود را با تخفیف فراوان عرضه می کند. این روش‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا کتونی‌های با کیفیتی را با هزینه مناسب پیدا کنید و از آسیب به پای خود جلوگیری کنید.

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد، برند نایکی یک برند معتبر فروش انواع کفش کتونی و لوازم ورزشی مانند ست لباس و جوراب می باشد. برند نایکی همچنان یکی از پیشگامان تولید کفش های کپی باکیفیت و محاظ دانست که باعث ایجاد شدن بسیاری برند دیگر در دنیا شد. برند نایکی  در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد که اکثر انها ورزشگاران نام دار هستند. با وجود فراوانی و تنوع بالای محصولات این برند زیبا  سعی کردیم در این مقاله به گوشه ای کوچک از آن اشاره کنیم. شما می توانید برای خرید کفش مردانه برند نایکی به سایت کتونی ال ای مراجعه نمایید. 


? نظرتونو درباره ی این محصول و تجربه خریدتون با ما به اشتراک بزارین.

ارسال دیدگاه

مشهدبان در تاریخ : 01 شهریور 1403

واقعا تنوع مدل و رنگ کفش پباده روی نایک فوق العاده اس. هربار میخام کتونی بخرم با یه مدل جدیدش اشنا میشم و تعجب میکنم اینقد خوبه این مارک. نایکی ایر زوم اخرین کتونی پیاده روی برند نایکه که تاازه خریدم هم برای قدم زدن خووبه هم باشگاه میپوشمش

کتولی در تاریخ : 01 شهریور 1403

سلام ناهید کتولی هستم من کفش نایکی برای پیاده روی روزانه میخام که پام توش اذیت نشه کدوم مدلهاش پنجه پا توش راحته؟ من شماره پام 40 عه و پنجه پام هم بزرگه

مصطفی فرجودی در تاریخ : 17 شهریور 1403

کتونی پیاده روی باید توش احساس راحتی کنی من از بین مدلای نایکی چند سال پیش نایکی ایرمکس رو داشتم عالی بود الان میخاستم دوباره خرید کنم با این مقاله سایت تون اشنا شدم خیلی کامل بررسی کردین مرسی

https://katoni-la.com/